VAB

Onlangs pech gehad en werd heel vlug geholpen

Dirk Balduyck

Adequate bijstand, zowel telefonisch bij eerste contact, als bij de verdere afhandeling van de pechverlening

Husebø Turid

Niette lang moeten wachten en heel vriendelijke pechverhelper.

Omdat ik zeer tevreden ben

Julia

Super Redders!!! Dikke merci. Prachtige service.
Ik ben jarenlang met VAB

Roberto Veldbloem

Ik heb mijn Rijbewijs behaald,met dank aan de twee mensen Van Loock Erik en Angnes die mij heel veel geleerd hebben een auto te besturen proficiaat,en aanraders toppers de beste ervaring ooit. Ik heb mijn Rijbewijs behaald,met dank aan de twee mensen Van Loock Erik en Angnes die mij heel veel geleerd hebben een auto te besturen proficiaat,en aanraders toppers de beste ervaring ooit.
Tip gegeven dat je echt moet toepassen in het verkeer,zodat je veilig en vlot kunt rijden TOPPERS.

Ignace Bataillie

Praktische rijschool in Torhout
als je ziek bent en niet kan opdagen voor je rijles wordt je beboet met €75 ook al heb je tijdig gebeld (24u)
van VAB kant : als de leraar ziek is kan je...
Praktische rijschool in Torhout
van VAB kant : als de leraar ziek is kan je geen beroep doen op compensatie (staat zo in het contract)

Danny Mariens

Verschrikkelijk slecht. Na 7 telefoons met telkens interval van bijna een uur heeft het in totaal bijna 8 uur! geduurd alvorens ik geholpen was. Tot twee maal toe melding van gemaakt via mail maar... Verschrikkelijk slecht. Na 7 telefoons met telkens interval van bijna een uur heeft het in totaal bijna 8 uur! geduurd alvorens ik geholpen was. Tot twee maal toe melding van gemaakt via mail maar zelfs niet de moeite genomen om te antwoorden…

R.D

Niet normaal! de examinator praat de heletijd met de gene die langs me zat, heel vervelend op je examen praktijk voor je te concentreren op iets wat belangrijk is hierdoor ben ik niet geslaagd ik... Niet normaal! de examinator praat de heletijd met de gene die langs me zat, heel vervelend op je examen praktijk voor je te concentreren op iets wat belangrijk is hierdoor ben ik niet geslaagd ik kreeg een mix van gevoelens door al het gepraat