Pglas

Plezante samenwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Vakmanschap >>> Geef je score van 1 tot 5.
Afwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Resultaat >>> Geef je score van 1 tot 5.
Communicatie >>> Geef je score van 1 tot 5.
Advies >>> Geef je score van 1 tot 5.

Boons sevenans

Professionele samenwerking

Sterke punten >>> Welke sterke punten stip jij aan bij de bestelling bij en de plaatsing van het glas door Pglas?

Stipt, duidelijk

Verbeterpunten of tips >>> Heb je tips of verbeterpunten voor Pglas? Hoe kunnen we onze dienstverlening aanscherpen?

Verschaeve stefaan

Heel efficiënt, heel vlotte administratie

Proper, mooi afgewerkt, efficiënt.

Ik kende de firma niet, ons op de hoogte houden van nieuwsjes

Sara

Klantvriendelijk, correct, vlotte communicatie, fijne samenwerking

Alles loopt vlot en volgens afspraak

Aerts

Vlotte afhandeling van de bestelling

Zeer vriendelijke en propere plaatsers

Roger Geukens

Het warm onthaal bij het 1ste contact in de toonzaal. Eenmaal gekozen kom je met een goed gevoel buiten.

Afspraken over de prijs wordt op e-mail gezet. Eenmaal de deal gesloten is, wordt er opgemeten en de exacte prijs bepaald. Je krijgt daarna de vermoedelijke datum tot plaatsing. De plaatsing gebeurd... Afspraken over de prijs wordt op e-mail gezet. Eenmaal de deal gesloten is, wordt er opgemeten en de exacte prijs bepaald. Je krijgt daarna de vermoedelijke datum tot plaatsing. De plaatsing gebeurd volgens datum en eenmaal werk gedaan, wordt de locatie netjes achtergelaten en krijg je enkele tips mee van de plaatsers, hoe omgaan met de silicone die gebruikt is.

Bedrijfsvoering staat volgens mij op punt.

Eric&May

Dat de vele mensen die ik gesproken heb,allemaal even vriendelijk waren! Top!!

Snel , vriendelijk en kort op de bal.

Pralineke , koffie? :)

Van Genechten

Mooie toonzaal, duidelijke info, perfecte plaatsing, goede prijs

Correcte en vlotte communicatie

Doe zo verder!

Dockx-Alaoui

Betrouwbaar en deskundig

transparant, goed advies, duidelijke offerte

Alpha sport en kine

Maatwerk

Flexibel

Spiegel proper maken na plaatsing

Ilse Hauspie

Van het kiezen in de toonzaal tot en met de plaatsing thuis, helemaal tevreden. Ook op de communicatie (via mail) tussendoor niets aan te merken.

- vriendelijk
- vakbekwaam

Warme ontvangst in de toonzaal, goede info en prima hulp bij het kiezen. Super vriendelijke en vakbekwame plaatsers. Ook de communicatie tussendoor verliep vlot.
Helemaal tevreden van Pglas!