Pglas

Plezante samenwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Vakmanschap >>> Geef je score van 1 tot 5.
Afwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Resultaat >>> Geef je score van 1 tot 5.
Communicatie >>> Geef je score van 1 tot 5.
Advies >>> Geef je score van 1 tot 5.

Particulier

Zeer bekwame en vriendelijke leidinggevende mensen .

Sterke punten >>> Welke sterke punten stip jij aan bij de bestelling bij en de plaatsing van het glas door Pglas?

Samenwerking tussen uitvoerders, problemen worden niet alleen besproken maar opgelost .

Verbeterpunten of tips >>> Heb je tips of verbeterpunten voor Pglas? Hoe kunnen we onze dienstverlening aanscherpen?

Vakmannen, vrouwen die niet in teamverband willen (kunnen) werken , verlaten zo wie, zo het bedrijf denk ik.

Nele Das

Duidelijke communicatie, goede service

Duidelijke communicatie, goede service

Geen opmerkingen

Boffin Christine

Correcte prijs-kwaliteit. En correcte afspraken.

Wordt goed opgevolgd, snel antwoord op mails.
In goede orde verlopen>plaatsing van het glas.

Heel tevreden over de dienstverlening! Verbeterpunten is niet echt aan de orde.

Kwaliteit, nakomen van de afspraken en planning.

Goed advies, vlotte communicatie, aanhouden planning, correcte installatie

Karina Vermeulen en Paul Vande Casteele

Goede naservice en correcte afhandeling, zelfs wanneer de eerste plaatsing niet 100% in orde was. Betaling zoals het hoort, na oplossing en correctie van de foutjes.

correcte afhandeling volgens bestek en afspraken, correcte prijs/kwaliteit en opvolging, goede uitleg voor bestelling, mooie toonzaal waar ge in het echt kunt zien wat ge besteld.

toch opletten bij plaatsing, glaslatten in staal zijn niet samendrukbaar en eigenlijk had men bij de plaatsing de latten niet in het frame mogen persen waardoor ze naar buiten bogen.

Verschueren

Zijn van hun woord.

Alles verliep zoals gezegd, vriendelijke plaatsers, product is top, mooi resultaat, mooie afwerking, proper gewerkt

Goe bezig! 👍🏻

Geerts Walter

Vlotte samenwerking

Vlugger geplaatst dan afgesproken. Alles netjes achtergelaten.

Weet het niet.

luc

Ik onthoud een zeer goed gevoel bij de firma Pglas TOP.

Zeer bekwame werknemers die hun job ter harte nemen

ik heb vijf sterren gegeven dus een tevreden klant .

De Jonghe Marc

Correcte prijs kwaliteit

Bestelling werd goed geregeld. Plaatsing was moeilijk met ladderlift maar geen probleem voor de mannen van de plaatsing

Niets
Doe zo voort

Particulier

Correctheid

Snelle prijs ontvangen en verloop volgens afspraak

Afgesproken uur van plaatsing was sterk verlaat waardoor gevraagd ladderlift vast stond. Achteraf commercieel geregeld. Indien tijdstip van afspraak niet lukt, asap verwittigen. De klant heeft ook... Afgesproken uur van plaatsing was sterk verlaat waardoor gevraagd ladderlift vast stond. Achteraf commercieel geregeld. Indien tijdstip van afspraak niet lukt, asap verwittigen. De klant heeft ook zijn schema.