Pglas

Plezante samenwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Vakmanschap >>> Geef je score van 1 tot 5.
Afwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Resultaat >>> Geef je score van 1 tot 5.
Communicatie >>> Geef je score van 1 tot 5.
Advies >>> Geef je score van 1 tot 5.

VAERTEN DIRK

Duidelijke afspraken en een goede opvolging en service.

Sterke punten >>> Welke sterke punten stip jij aan bij de bestelling bij en de plaatsing van het glas door Pglas?

Bestellingen zijn steeds helemaal in orde . Afspraken plaatsing verloopt correct

Verbeterpunten of tips >>> Heb je tips of verbeterpunten voor Pglas? Hoe kunnen we onze dienstverlening aanscherpen?

Geen negatieve punten

Dries

No nonsens

Vlotte communicatie

Er is een rood vlekje van een spacer zichtbaar door de silicone. Spijtig, maar alleen zichtbaar als je weet waar te kijken. Afwerking is goed, maar kan dus nog beter :-)

Caroline

Professionele plaatsing, kwaliteitsvol en mooi glas

vlot besteld en snel geplaatst

Liesbeth Poels

Professionals in glas ;)

Goede service sales, duidelijke toelichting. Goede feed-back

Offerte-aanduidingen

Peter Raeymaekers

Een heldere communicatie, vlotte planning en geslaagde herstelling.

"correcte service", ook het gegeven dat het personeel hun job ter harte neemt.

ik vond het heel erg fijn onderhoud met de zaakvoerder over een prijs van reparatie, er was begrip en duiding, en een compromis.
Een gesprek zegt zoveel meer dan een factuur.

Dirk Luyckx

Correct en professioneel

zeer duidelijke uitleg en informatie-nette toonzaal-stipte opvolging-propere plaatsing.

Glenn Bosmans

Kwaliteit

Snel, vlot en goede service

Niet direct iets

Bram Vanderelst

Sterke service

Service and communicatie

Nee

Diriekx Conny

Stiptheid en mensen met veel productkennis

vlotte samenwerking
vriendelijkheid

zo bezig blijven!

Frank Beets

Kwaliteit, goede service en leuk om mee te werken.

Komen afspraken perfect na. Hoge afwerking.

Ik zou het niet weten. Het was al zo leuk.