Pglas

Plezante samenwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Vakmanschap >>> Geef je score van 1 tot 5.
Afwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Resultaat >>> Geef je score van 1 tot 5.
Communicatie >>> Geef je score van 1 tot 5.
Advies >>> Geef je score van 1 tot 5.

Forster

Altijd correct, mooie kwaliteit en mensen die hun vak kennen

Sterke punten >>> Welke sterke punten stip jij aan bij de bestelling bij en de plaatsing van het glas door Pglas?

Kennis, zowel bij Ruth in de toonzaal als bij de plaatsers

Verbeterpunten of tips >>> Heb je tips of verbeterpunten voor Pglas? Hoe kunnen we onze dienstverlening aanscherpen?

Donckers

Heel fijne samenwerking. Pglas staat bij ons voor kwaliteit en service.

Netjes en proper werk

Niet echt

Eline

Kwaliteit, service, vriendelijkheid

Duidelijke communicatie, vakmannen, vriendelijk

Jozef Van Hullebusch

Vriendelijke medewerkers

Als er vooraf gecommuniceerd wordt dat de opmeting de laatste week van april kan gebeuren, is het jammer om dan te moeten vernemen dat jullie pas half mei kunnen opmeten. Dus 3 weken extra zonder... Als er vooraf gecommuniceerd wordt dat de opmeting de laatste week van april kan gebeuren, is het jammer om dan te moeten vernemen dat jullie pas half mei kunnen opmeten. Dus 3 weken extra zonder douchescherm

Deferm

Duidelijk, vriendelijk, betaalbaar.

Vriendelijk, snel/makkelijk bereikbaar, vakman.

Doe zo verder.

Vos -Willems

Hip en hedendaags. Geen te stijve bedoening.

Uitleg in showroom

Niet meteen echt tips :-)

Linda Dielis

Perfecte service

Alles wat top geregeld

Peter Van Mierloo

Goede afspraken en service

vlotte bestelprocedure en vlotte plaatsing

Niet roken op de werf?

Wouter Ysenbaardt

kwaliteit en vakmanschap

Klanten een richtdatum proberen geven als de plaatsingen achterstand oplopen. Zo heeft de klant toch een idee wanneer jullie komen, ook al is het ver op voorhand.

Heirman-Verbist

Een firma die degelijk werk aflevert met respect voor klant en werknemer

Heel fijne ploeg plaatsers: vriendelijk, nauwkeurig, werken tot de plaatsing aan hun (hoge) normen voldoet.
Bestelling: vriendelijk en soepel, wel geen ultieme schriftelijke bevestiging van de laatst besproken wijzigingen waardoor de levering lichtjes anders was dan telefonisch afgesproken.

Jullie doen het meer dan goed. Enige tip: elke bespreking ook via mail bevestigen.