Gino

Goede en snelle service , professionele begeleiding

Geert

Slecht

Hallo Geert,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent met onze service. Onze excuses voor het ongemak. Kan ik je misschien via deze weg ergens mee helpen?
Groeten Team Obelink

Godefroid Fabian

Très bonne expérience

Reactie Obelink.be:

Chère Anny, merci pour votre commentaire ! Quel grand plaisir d'apprendre que vous êtes très satisfait d'Obelink. Nous faisons tout notre possible pour aider chaque client à être satisfait.... Chère Anny, merci pour votre commentaire ! Quel grand plaisir d'apprendre que vous êtes très satisfait d'Obelink. Nous faisons tout notre possible pour aider chaque client à être satisfait. Peut-être nous reverrons-nous bientôt dans notre boutique en ligne ou notre mégastore !
Salutations à l'équipe Obelink.

Anny

Heel tevreden

Reactie Obelink.be:

Beste Anny, bedankt voor je review! Wat ontzettend fijn om te horen dat je heel tevreden bent met Obelink. Wij doen onze uiterste best om elke klant naar tevredenheid te helpen. Wellicht zien we je... Beste Anny, bedankt voor je review! Wat ontzettend fijn om te horen dat je heel tevreden bent met Obelink. Wij doen onze uiterste best om elke klant naar tevredenheid te helpen. Wellicht zien we je snel weer in onze online webshop of megastore! Groeten team Obelink.

Solange Vanwelsenaers

Super service zeer betrouwbaar

JD

2 producten besteld, maar 's anderendaags de melding dat ze toch niet meer leverbaar zijn.
Kan gebeuren, maar als je ze dan wel op de site laat staan scheelt er toch iets.

Kees v beek

Zeer goed bedrijf altijd alles goed verzorgd afgeleverd

Van Hamme Lies

Ik kreeg gelnagels ipv raamkozijnen.

Reactie Obelink.be:

Hallo Lies, wat vervelend te horen dat je problemen ervaart de levering van je pakket. Ik ben bang dat je het verkeerde pakket hebt ontvangen. Ik heb mijn collega's van de klantenservice gevraagd om... Hallo Lies, wat vervelend te horen dat je problemen ervaart de levering van je pakket. Ik ben bang dat je het verkeerde pakket hebt ontvangen. Ik heb mijn collega's van de klantenservice gevraagd om zo spoedig mogelijk te reageren op je mail. Groeten team Obelink

bauwens karel

Zeer betrouwbaar