Darie

Product zou woensdag geleverd worden. Daarom bestel ik het hier.
Product zou woensdag geleverd worden. Daarom bestel ik het hier.
Woensdag is het nog niet ontvangen dus is stuur email met klantenservice. Die kunnen me niet verder helpen. Krijg algemene mail terug zonder concrete info.

Donderdag bel ik want nog steeds niet verzonden.
Zegt de man...
Tja, maandag bestellen om woensdag in huis te hebben dat is wat krap besteld 😳😡

Nee, Obelink, u moet het niet omdraaien. U beloofd een bepaalde service. Wanneer u dit niet kan waarmaken moet u het niet omdraaien en zeggen dat de klant maar eerder moet bestellen!

Weet ondertussen nog steeds niet wanneer ik de accu ga ontvangen. Gingen vandaag donderdag op vakantie vertrekken. Batterij komt waarschijnlijk volgende week pas ergens.

1ste keer en nooit meer!

Reactie Obelink.be:

Hi Darie, bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit het geval is, onze excuses voor het ongemak. We zien dat de levering van je bestelling wat vertraagd is. Dit kan helaas door verschillende... Hi Darie, bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit het geval is, onze excuses voor het ongemak. We zien dat de levering van je bestelling wat vertraagd is. Dit kan helaas door verschillende factoren voorkomen. We doen enorm ons best je pakket zo snel mogelijk te leveren. Vriendelijke groeten team Obelink

Sarah

Beste klantenservice ooit. Zelfs meer dan 2 jaar na datum van mijn aankoop fantastisch geholpen bij een defect. Alleen al daarom zou ik Obelink bij iedereen aanbevelen! Vriendelijk, vlot en echt... Beste klantenservice ooit. Zelfs meer dan 2 jaar na datum van mijn aankoop fantastisch geholpen bij een defect. Alleen al daarom zou ik Obelink bij iedereen aanbevelen! Vriendelijk, vlot en echt goed geholpen!

vereecke Marc

Vlug en correct

Miech Donders

Zeer correcte levering en communicatie

Luc Vervloet

Correcte en snelle levering

wim jansen

Januari tailor airco bestelt bij aflevering bleek de airco stuk te zijn , over gebeld en er zou een nieuwe geleverd worden , maar bij aankomst bleek deze ook stuk te zijn alle bevestigings... Januari tailor airco bestelt bij aflevering bleek de airco stuk te zijn , over gebeld en er zou een nieuwe geleverd worden , maar bij aankomst bleek deze ook stuk te zijn alle bevestigings klipjes waren afgebroken ,weer daarover gebeld , om van alle ellende af te zijn
ging ik akkoord met het naleveren van de losse kipjes zodat ik deze zelf zou monteren . maar na een week wachten kreeg ik een mailtje dat ze nu besteld waren en het nog 14 dagen zou duren voor ik ze binnen had .dit is wat ze daar noemen de geweldige service dus zint voor dat je begint maar bij mij geen obelink meer

Reactie Obelink.be:

Hallo Wim, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je twee keer een beschadigd product hebt ontvangen, onze excuses voor het ongemak. Dat is niet de bedoeling. We hebben nagekeken in het systeem... Hallo Wim, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je twee keer een beschadigd product hebt ontvangen, onze excuses voor het ongemak. Dat is niet de bedoeling. We hebben nagekeken in het systeem en zien dat de klemmetjes bij onze leverancier besteld moesten worden, hier zit helaas een levertijd op. We zien dat er inmiddels een afhaling is ingepland zodat de retour kan naar ons. Zodra we deze ontvangen hebben zullen we je zo snel mogelijk terugbetalen. Vriendelijke groeten team Obelink

D'hondt

Goede service en vlotte levering .

Van Sweevelt REne

Snelle en exacte levering.

Urbain

Altijd correct en snel ook goede prijzen