MyNutty

Fiona Schimmel

De helm die ik wilde bestellen voor mijn dochter kon ik in de winkel niet krijgen, maar online was die beschikbaar. Helaas zat er een foutje in de website waardoor ik geen keuze kon maken om helm im...

Hallo Fiona,

Bedankt voor jouw fijne review! We zijn blij dat we jou konden helpen en zijn dankbaar dat je het probleempje op onze website gemeld hebt! Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Hans O

Snelle en correcte levering van een goed product

Hallo Hans,

Bedankt voor jouw positieve review! We zijn blij te lezen dat je tevreden was. Dit helpt ons ook om onze service te verbeteren. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Katrijn Pauwels

Heel positief

Hallo Katrijn,

Bedankt voor jouw fijne review! Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Nathalia

Good range of products in the MITS range, fast delivery, good reviews of the page... trustworthy

Hello Nathalia,

Thanks for your nice review! This helps us to improve our service. To thank you for this, you will receive a discount code of 5% on your next purchase, namely: 5PCTKK.

Greetings,
the MyNutty team

Sarah

Positief, gemakkelijk besteld, snel ontvangen

Hallo Sarah,

We zijn blij te lezen dat je onze service apprecieert en dat je zeer tevreden was. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Stefaan & Heidi

Veel keuze in fietshelmen voor kinderen. Snelle levering. Hierbij wel 1 opmerking: bij product stond vermeld indien aankoop voor 14u30, levering de volgende dag. Op tijd besteld maar niet de...

Hallo Stefaan & Heidi,

Bedankt voor jullie fijne review en jullie opmerking in verband met de levertermijn! Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

MARLEEN

Heel overzichtelijk en een hele grote keuze

Hallo Marleen,

Bedankt voor jouw positieve review! Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Christl VH

Alles prima

Hallo Christl,

KAREN VAN AUTREVE

Positieve ervaring

Ilse Van Avondt

Alles vlot verlopen, geen minpunten