MyNutty

Nathalia

Good range of products in the MITS range, fast delivery, good reviews of the page... trustworthy

Hello Nathalia,

Thanks for your nice review! This helps us to improve our service. To thank you for this, you will receive a discount code of 5% on your next purchase, namely: 5PCTKK.

Greetings,
the MyNutty team

Sarah

Positief, gemakkelijk besteld, snel ontvangen

Hallo Sarah,

We zijn blij te lezen dat je onze service apprecieert en dat je zeer tevreden was. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Stefaan & Heidi

Veel keuze in fietshelmen voor kinderen. Snelle levering. Hierbij wel 1 opmerking: bij product stond vermeld indien aankoop voor 14u30, levering de volgende dag. Op tijd besteld maar niet de...

Hallo Stefaan & Heidi,

Bedankt voor jullie fijne review en jullie opmerking in verband met de levertermijn! Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

MARLEEN

Heel overzichtelijk en een hele grote keuze

Hallo Marleen,

Bedankt voor jouw positieve review! Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Christl VH

Alles prima

Hallo Christl,

Bedankt voor jouw fijne review! Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

KAREN VAN AUTREVE

Positieve ervaring

Ilse Van Avondt

Alles vlot verlopen, geen minpunten

Marion Van Poucke

Bestellen gaat heel vlot, levering was op de beloofde dag

Buyst Ingrid

Goede sevice,snelle levering en groot assortiment !!

Mieke De Cock

Veilige helm