MyNutty

Steven Van Eester

Snel en correct

Hallo Steven,

Bedankt voor jouw leuke review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Om je te bedanken voor je feedback, krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Patrycja

Heel goed! Goede overzicht van beschikbare kleuren en types helms

Hallo Patrycja,

Bedankt voor jouw super positieve review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

R

Top

Hallo,

Bedankt voor de superscore! Deze review helpt ons om onze service te verbeteren. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Gosseye Trees

Enkel positieve punten: overzichtelijke webshop, geen problemen bij de betaling, vlugge levering, duidelijke leveringsinformatie d.m.v. verschillende mails, snelle levering.

Hallo Trees,

Bedankt voor de mooie score! Deze review helpt ons om onze service te verbeteren. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Wendy

Snel bezorgd, goed geprijsd en een uitgebreid aanbod.

Hallo Wendy,

Bedankt voor jouw fijne review! We zijn blij te lezen dat je tevreden was. Dit helpt ons ook om onze service te verbeteren. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Boon Anneleen

Snel

Hallo Anneleen,

Bedankt voor jouw mooie score! We zijn blij te lezen dat je tevreden was. Dit helpt ons ook om onze service te verbeteren. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

famke stoops

Ik ben overtuigd van de helmen en de aankoop op de website bleek voor mij de beste keuze (keuze in modellen, prijs en snelle levering)

Hallo Famke,

Bedankt voor jouw positieve review! We zijn blij te lezen dat je tevreden was. Dit helpt ons ook om onze service te verbeteren. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Fiona Schimmel

De helm die ik wilde bestellen voor mijn dochter kon ik in de winkel niet krijgen, maar online was die beschikbaar. Helaas zat er een foutje in de website waardoor ik geen keuze kon maken om helm im...

Hallo Fiona,

Bedankt voor jouw fijne review! We zijn blij dat we jou konden helpen en zijn dankbaar dat je het probleempje op onze website gemeld hebt! Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Hans O

Snelle en correcte levering van een goed product

Hallo Hans,

Katrijn Pauwels

Heel positief

Hallo Katrijn,

Bedankt voor jouw fijne review! Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.