MyNutty

Christa Verhelst

Mooie webshop. Moderne ontwerpen. Perfecte levering.

Hallo Christa,

Bedankt voor jouw fijne review! We zijn erg blij dat je zo tevreden bent over onze webshop, de helm en de levering! Jouw recensie helpt ons om onze service nog te verbeteren. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

tine verbeke

Duidelijk.snel.correct

Hallo Tine,

Bedankt voor de review en de mooie score! We zijn erg blij dat je tevreden bent met onze service! Om je te bedanken voor de mooie score krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Staelens

Niks op aan te merken; vlot verloop; geen problemen; tevreden

Hallo,

Bedankt voor de review en de mooie score! Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Sam Camps

Hallo Sam,

aelbrecht lindsay

Snelle, correcte levering.
wat ik onmiddellijk gemeld heb is de foute prijs bij de optie earpads xs bij aankoop helm en afzonderlijk.
Deze foute prijs werd bevestigd maar de bestelling...

Sofie Deferm

Zeer goed, snelle levering

Hallo Sofie,

Bedankt voor de review en de perfecte score! Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Serge Lievens

Overzichtelijke website.

Hallo Serge,

kinepraktijk

Beloofde veiligheid

Hallo,

Bedankt voor de review! We willen wel even polsen waarom we een 7 krijgen, aangezien we niet meteen kunnen lezen of er een minpunt aan onze service was. Dit mag je ons gerust nog laten weten mocht dit het geval zijn. Om je te bedanken voor de review krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Freya Vereecken

Positief over het algemeen.

Hallo Freya,

Silke Tulpin

- Positief: hele mooie, kwalitatieve helm die ik durf te dragen en me meer fietsplezier geeft (ik fiets sinds mijn aankoop vaker)
- Wat minder, doch jullie verantwoordelijkheid niet: de...

Hallo Silke ,

Bedankt voor de review en de mooie score! Het spijt ons te lezen dat geen rekening werd gehouden met de leveringswijze die je had meegegeven. Zoals je echter al aangaf, ligt dit helaas niet in onze handen. We zijn wel erg blij dat je tevreden bent met de helm! Om je te bedanken voor de mooie score krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.