MyNutty

Sam Camps

Hallo Sam,

Bedankt voor de review en de mooie score! Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

aelbrecht lindsay

Snelle, correcte levering.
wat ik onmiddellijk gemeld heb is de foute prijs bij de optie earpads xs bij aankoop helm en afzonderlijk.
Deze foute prijs werd bevestigd maar de bestelling...

Sofie Deferm

Zeer goed, snelle levering

Hallo Sofie,

Bedankt voor de review en de perfecte score! Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Serge Lievens

Overzichtelijke website.

Hallo Serge,

kinepraktijk

Beloofde veiligheid

Hallo,

Bedankt voor de review! We willen wel even polsen waarom we een 7 krijgen, aangezien we niet meteen kunnen lezen of er een minpunt aan onze service was. Dit mag je ons gerust nog laten weten mocht dit het geval zijn. Om je te bedanken voor de review krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Freya Vereecken

Positief over het algemeen.

Hallo Freya,

Silke Tulpin

- Positief: hele mooie, kwalitatieve helm die ik durf te dragen en me meer fietsplezier geeft (ik fiets sinds mijn aankoop vaker)
- Wat minder, doch jullie verantwoordelijkheid niet: de...

Hallo Silke ,

Bedankt voor de review en de mooie score! Het spijt ons te lezen dat geen rekening werd gehouden met de leveringswijze die je had meegegeven. Zoals je echter al aangaf, ligt dit helaas niet in onze handen. We zijn wel erg blij dat je tevreden bent met de helm! Om je te bedanken voor de mooie score krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Handan

Heel goed gegaan, geen problemen ervaren. Super snel en in goede conditie ontvangen.

Hallo Handan,

Bedankt voor jouw leuke review! We zijn erg blij dat je zo tevreden bent over onze service! Jouw recensie helpt ons om onze service nog te verbeteren. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Karine HANCKE

Aankoop verwacht volkomen aan mijn verwachtingen! Kon ook niet anders, had al eerder een kleinere maat gekocht voor kleinzoon.

Hallo Karine,

Bedankt voor jouw leuke review en de perfecte score! We zijn erg blij dat je opnieuw voor ons koos voor je nieuwe helm! Om je te bedanken voor de review krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

E.B

Zeer tevreden over mijn aankoop.

Hallo,