MyNutty

Hilde Abts

Aangenaam en duidelijk

Hallo Hilde,

Bedankt voor jouw mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en hopen dat jij of jouw kindje veel plezier zal beleven aan de helm. Om je te bedanken voor de feedback krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Hans Arends

De bestelling was niet goed in het "systeem" binnengekomen, waardoor deze niet bekend was. Ik heb een e-mail gestuurd en twee dagen later gebeld met de support afdeling wat de status was. De mevrouw...

Hallo Hans,

Bedankt voor jouw review! Het spijt ons zeer te lezen dat je een week te lang op je helm hebt moeten wachten. Het ging hier inderdaad om een foutje in ons orderverwerkingssysteem, waardoor we jouw bestelling te laten hadden opgepikt. We willen ons hiervoor oprecht excuseren. We zijn wel blij dat je desondanks tevreden was over onze Customer Support en toch nog met een redelijk positief gevoel bij ons hebt besteld! Om je te bedanken voor de feedback en ons te excuseren voor het ongemak krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Ulrike

Snel, efficiënt afgehandeld

Hallo Ulrike,

Bedankt voor jouw aangename review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

De mey marie

Toffe modellen

Hallo Marie,

Bedankt voor jouw perfecte score! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en over ons productgamma. Om je te bedanken voor de feedback krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Wouter Van Reeth

Krijg korting via Pluspas. Website is overzichtelijk, prijs was ok. Correcte en tijdige levering.

Hallo Wouter,

Carolien

SNelle levering, duidelijke website

Hallo Carolien,

Bedankt voor jouw leuke review! Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Lieselot decoster

Heel mooie aankoop en prima service!

Hallo Lieselot,

Bedankt voor jouw superleuke review! We zijn erg blij dat je volledig tevreden bent over onze service . Om je te bedanken voor je feedback krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

X

Leveringstermijn die werd voorgesteld werd niet gehaald. Op zich niet erg maar het schept verwachtingen.

Hallo,

Bedankt voor jouw duidelijke en positieve review en de nodige feedback! Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Het spijt ons te horen dat de leveringstermijn niet gehaald werd, aangezien wij ons uiterste best doen om deze te respecteren. Om je te bedanken voor je review krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Sevenhant

Overzichtelijke webshop, eenvoudig in gebruik. Zeer snelle levering.

Hallo,

Bedankt voor jouw mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Steven Van Eester

Snel en correct

Hallo Steven,

Bedankt voor jouw leuke review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Om je te bedanken voor je feedback, krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.