MyNutty

Liesbeth Phlips

Leuke, kwaliteitsvolle helmen.
Leuke, kwaliteitsvolle helmen.
Ik was niet 100% tevreden van de print. We hebben via mail contact opgenomen. Uiteindelijk moesten we met nog een andere partij contact opnemen. Omdat het naar ons gevoel al lang genoeg had geduurd en ik echt wel een helm nodig had, ben ik hem beginnen gebruiken. Bij de meeste leveringen aan huis, zitten al documenten voor het eventueel terugsturen van het aangekochte product. Dit vond ik bij deze levering ontbreken.

Ingrid Baten

Leuk product

J. Gelissen

Helm ziet er goed uit. Afstel mogelijkheden t.a.v. de bandjes achter (bijv. met een draaiknop zoals ook bij fietshelmen) zou handig zijn.

Veronique Morel

Snel, duidelijk

Martine Peeters

Super tevreden, helm voldoet volledig aan de vereisten

kim Meersschaert

Ik was al eens in een winkel gaan kijken en heb wel gemerkt dat de kleuren feller zijn in het echt dan op de foto's. Voor mij is dit positief, maar ik weet niet hoe anderen hierover denken. Ik was al eens in een winkel gaan kijken en heb wel gemerkt dat de kleuren feller zijn in het echt dan op de foto's. Voor mij is dit positief, maar ik weet niet hoe anderen hierover denken.

Myriam

MyNutty is een heel mooie en bovenal veilige helm voor onze kleinzoon.

Reactie MyNutty:

Hallo Myriam, Bedankt voor jouw leuke review en de perfecte score! We zijn erg blij dat je zo tevreden bent over de aangekochte helm! We hopen dat je kleinzoon hier veel plezier aan zal beleven!... Hallo Myriam, Bedankt voor jouw leuke review en de perfecte score! We zijn erg blij dat je zo tevreden bent over de aangekochte helm! We hopen dat je kleinzoon hier veel plezier aan zal beleven! Jouw recensie helpt ons om onze service nog te verbeteren. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK. Groetjes, het MyNutty-team

Christa Verhelst

Mooie webshop. Moderne ontwerpen. Perfecte levering.

Reactie MyNutty:

Hallo Christa, Bedankt voor jouw fijne review! We zijn erg blij dat je zo tevreden bent over onze webshop, de helm en de levering! Jouw recensie helpt ons om onze service nog te verbeteren. Om je... Hallo Christa, Bedankt voor jouw fijne review! We zijn erg blij dat je zo tevreden bent over onze webshop, de helm en de levering! Jouw recensie helpt ons om onze service nog te verbeteren. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK. Groetjes, het MyNutty-team