MyNutty

Gosseye Trees

Enkel positieve punten: overzichtelijke webshop, geen problemen bij de betaling, vlugge levering, duidelijke leveringsinformatie d.m.v. verschillende mails, snelle levering.

Hallo Trees,

Bedankt voor de mooie score! Deze review helpt ons om onze service te verbeteren. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Wendy

Snel bezorgd, goed geprijsd en een uitgebreid aanbod.

Hallo Wendy,

Bedankt voor jouw fijne review! We zijn blij te lezen dat je tevreden was. Dit helpt ons ook om onze service te verbeteren. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Boon Anneleen

Snel

Hallo Anneleen,

Bedankt voor jouw mooie score! We zijn blij te lezen dat je tevreden was. Dit helpt ons ook om onze service te verbeteren. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

famke stoops

Ik ben overtuigd van de helmen en de aankoop op de website bleek voor mij de beste keuze (keuze in modellen, prijs en snelle levering)

Hallo Famke,

Bedankt voor jouw positieve review! We zijn blij te lezen dat je tevreden was. Dit helpt ons ook om onze service te verbeteren. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Fiona Schimmel

De helm die ik wilde bestellen voor mijn dochter kon ik in de winkel niet krijgen, maar online was die beschikbaar. Helaas zat er een foutje in de website waardoor ik geen keuze kon maken om helm im...

Hallo Fiona,

Bedankt voor jouw fijne review! We zijn blij dat we jou konden helpen en zijn dankbaar dat je het probleempje op onze website gemeld hebt! Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Hans O

Snelle en correcte levering van een goed product

Hallo Hans,

Katrijn Pauwels

Heel positief

Hallo Katrijn,

Bedankt voor jouw fijne review! Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Nathalia

Good range of products in the MITS range, fast delivery, good reviews of the page... trustworthy

Hello Nathalia,

Thanks for your nice review! This helps us to improve our service. To thank you for this, you will receive a discount code of 5% on your next purchase, namely: 5PCTKK.

Greetings,
the MyNutty team

Sarah

Positief, gemakkelijk besteld, snel ontvangen

Hallo Sarah,

We zijn blij te lezen dat je onze service apprecieert en dat je zeer tevreden was. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Stefaan & Heidi

Veel keuze in fietshelmen voor kinderen. Snelle levering. Hierbij wel 1 opmerking: bij product stond vermeld indien aankoop voor 14u30, levering de volgende dag. Op tijd besteld maar niet de...

Hallo Stefaan & Heidi,

Bedankt voor jullie fijne review en jullie opmerking in verband met de levertermijn! Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.