MyNutty

Ulrike

Snel, efficiënt afgehandeld

Hallo Ulrike,

Bedankt voor jouw aangename review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

De mey marie

Toffe modellen

Hallo Marie,

Bedankt voor jouw perfecte score! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en over ons productgamma. Om je te bedanken voor de feedback krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Wouter Van Reeth

Krijg korting via Pluspas. Website is overzichtelijk, prijs was ok. Correcte en tijdige levering.

Hallo Wouter,

Bedankt voor jouw mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en hopen dat jij of jouw kindje veel plezier zal beleven aan de helm. Om je te bedanken voor de feedback krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Carolien

SNelle levering, duidelijke website

Hallo Carolien,

Bedankt voor jouw leuke review! Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Lieselot decoster

Heel mooie aankoop en prima service!

Hallo Lieselot,

Bedankt voor jouw superleuke review! We zijn erg blij dat je volledig tevreden bent over onze service . Om je te bedanken voor je feedback krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

X

Leveringstermijn die werd voorgesteld werd niet gehaald. Op zich niet erg maar het schept verwachtingen.

Hallo,

Bedankt voor jouw duidelijke en positieve review en de nodige feedback! Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Het spijt ons te horen dat de leveringstermijn niet gehaald werd, aangezien wij ons uiterste best doen om deze te respecteren. Om je te bedanken voor je review krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Sevenhant

Overzichtelijke webshop, eenvoudig in gebruik. Zeer snelle levering.

Hallo,

Bedankt voor jouw mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Steven Van Eester

Snel en correct

Hallo Steven,

Bedankt voor jouw leuke review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Om je te bedanken voor je feedback, krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Patrycja

Heel goed! Goede overzicht van beschikbare kleuren en types helms

Hallo Patrycja,

Bedankt voor jouw super positieve review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

R

Top

Hallo,

Bedankt voor de superscore! Deze review helpt ons om onze service te verbeteren. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.