MyNutty

Nick

Zoals de meeste hier al zeggen, om te kopen gaat alles goed maar als je ze nadien nodig hebt krijg je geen antwoord. Erger nog, ze blokkeren je e-mailadres als je vraagt voor een retour.

Veerle Vandamme

Ik kna niks positief zeggen van deze website. ik heb 3 weken geleden besteld en tot op hedennog niks gekregen, Op mail vragen antwoorden ze niet. Geen telefoonnummer om te bellen.

Kathleen

Na een week nog geen helm te zien. Op emails wordt ook niet geantwoord!

Kim

Product besteld en betaald op 8/09 (ordernummer 12000000691) maar nog steeds niets toegekregen. Er is geen enkele reactie op hun support mailadres support@mynutty.be en telefoonnummer is er ook... Product besteld en betaald op 8/09 (ordernummer 12000000691) maar nog steeds niets toegekregen. Er is geen enkele reactie op hun support mailadres support@mynutty.be en telefoonnummer is er ook niet.

Vroeger ook al eens iets besteld en geen problemen ondervonden maar nu kan je deze site best vermijden. Ze ontvangen je geld en lopen er dan mee weg.

Linda

Makkelijk bestelproces en overzichtelijke website

C. van Dijk

Ik heb de helm teruggestuurd: de kleuren in het echt kwamen niet overeen met de beloofde kleuren in de webshop. De webshop oogt mooi, maar in de werkelijkheid was het dus minder mooi. Echt een... Ik heb de helm teruggestuurd: de kleuren in het echt kwamen niet overeen met de beloofde kleuren in de webshop. De webshop oogt mooi, maar in de werkelijkheid was het dus minder mooi. Echt een teleurstelling
Ik heb mijn geld ook nog steeds niet terugontvangen!
En de levering is dan wel gratis, het retourneren is dat zeer zeker niet! Ik moest voor de goedkoopste optie 9,80 euro betalen. Geen service vind ik dat

Stephan Bostoen

De uitgebreide keuze in combinatie met de snelle en zeer correcte levering is een echte aanrader.

Dejager Zoë

Vlotte levering en voldeed aan onze wensen.

karen

Ging heel vlot.

Hoofdreden: ik wilde een nutcase fietshelm, en koop dan liefst zo rechtstreeks nodig (ipv as adventure bvb er tussen te steken als verkoper)

Sally

Geen enkel probleem ondervonden bij deze aankoop dus positief.