MyNutty

Veronique Morel

Snel, duidelijk

Martine Peeters

Super tevreden, helm voldoet volledig aan de vereisten

kim Meersschaert

Ik was al eens in een winkel gaan kijken en heb wel gemerkt dat de kleuren feller zijn in het echt dan op de foto's. Voor mij is dit positief, maar ik weet niet hoe anderen hierover denken.

Myriam

MyNutty is een heel mooie en bovenal veilige helm voor onze kleinzoon.

Hallo Myriam,

Bedankt voor jouw leuke review en de perfecte score! We zijn erg blij dat je zo tevreden bent over de aangekochte helm! We hopen dat je kleinzoon hier veel plezier aan zal beleven! Jouw recensie helpt ons om onze service nog te verbeteren. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Christa Verhelst

Mooie webshop. Moderne ontwerpen. Perfecte levering.

Hallo Christa,

Bedankt voor jouw fijne review! We zijn erg blij dat je zo tevreden bent over onze webshop, de helm en de levering! Jouw recensie helpt ons om onze service nog te verbeteren. Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

tine verbeke

Duidelijk.snel.correct

Hallo Tine,

Bedankt voor de review en de mooie score! We zijn erg blij dat je tevreden bent met onze service! Om je te bedanken voor de mooie score krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Staelens

Niks op aan te merken; vlot verloop; geen problemen; tevreden

Hallo,

Bedankt voor de review en de mooie score! Om je hiervoor te bedanken krijg je van ons een kortingscode van 5% op jouw volgende aankoop, namelijk: 5PCTKK.

Sam Camps

Hallo Sam,

aelbrecht lindsay

Snelle, correcte levering.
wat ik onmiddellijk gemeld heb is de foute prijs bij de optie earpads xs bij aankoop helm en afzonderlijk.
Deze foute prijs werd bevestigd maar de bestelling...