Marc Van Hoeylandt

Er is precies een probleem met de batterij .
Apple stuurde mij een bericht dat ik geen originele batterij heb endat tot problemen aanleiding geeft

Beste Marc,
Ik heb je via de mail al even gesproken en ik ben blij dat de uitleg je gerust heeft kunnen stellen.
Het kan voorkomen dat er een melding over het beeldscherm of de batterij in...
Beste Marc,
Het kan voorkomen dat er een melding over het beeldscherm of de batterij in beeld verschijnt. Dit betekent dat er een nieuwe batterij in het toestel is geplaatst. Goed nieuws dus ;) Het toestel geeft hiervan een notificatie, Apple heeft dat zo in de software geprogrammeerd.
Beeldscherm of batterij vervangen
Bij een refurbished iPhone wordt het toestel opengemaakt, op meer dan 50 punten gecontroleerd, indien nodig gerepareerd én gereinigd alvorens het toestel aan jou wordt verkocht. Zo wordt de batterij bij een capaciteit van minder dan 85% vervangen en wordt ook het beeldscherm grondig onder de loep genomen. Als één van deze componenten van zijn plek komt, registreert de software van de iPhone dat. Het toestel laat je vervolgens de melding zien.
Waarom doet Apple dat?
De melding wordt getoond als waarschuwing dat er een reparatie aan het scherm of de batterij heeft plaatsgevonden door een niet-officiële reparateur. Authorised Apple reparateurs zijn in staat om de software te deactiveren waardoor de melding verdwijnt en de conditie van de accu weer kan worden uitgelezen. Bij derde partijen (zoals Forza) is dat niet mogelijk, daarom verschijnt deze melding in beeld. Maak je geen zorgen, heeft geen enkele invloed op de prestaties van de accu, het beeldscherm of de iPhone. Onze onderdelen zijn van vergelijkbare ("Made for iPhone") kwaliteit.
Maar het belangrijkste is: je hebt ook garantie (24 maanden) op de batterij. Mochten er problemen zijn dan helpen we je natuurlijk op onze kosten, mits het toestel verder binnen garantie is (geen val- stoot- of waterschade), door het toestel te repareren of om te ruilen voor je.

Valère Reynaerts

Zeer vlug geleverd en het product is helemaal OK.

Fons Van den Bosch

Weinig problemen met dit bedrijf maar ik ben wel van mening dat wanneer men een toestel koopt in de hoogste categorie de onderdelen wel origineel Apple moeten zijn.

Beste Fons,
Beste Fons,
We werken met gecertificeerde "Made for iPhone" onderdelen. Als Refurbisher is er voor ons niet de mogelijkheid voor alle onderdelen (sommigen wel, en deze gebruiken we!), om direct van Apple af te nemen (dit staan zij niet toe), maar dankzij dit keurmerk weet je wel dat de kwaliteit van de onderdelen die we gebruik goed op orde is. Het is uiteindelijk wél in je voordeel als bijvoorbeeld een originele batterij met een lagere capaciteit (<85%) wordt vervangen door ons door een nieuwe.
Uiteindelijk is het belangrijkste dat onze klanten een goed werkend toestel ontvangen, en hier zetten wij ons hard voor in. Vandaar ook onze 36 maanden garantie, en mochten er issues zijn met je toestel, neem dan gerust contact met ons op zodat we je kunnen helpen!

Leen Hooyberghs

Gsm idd in goede staat, levering niet zoals vermeld de volgende dag.

Beste Leen,
Beste Leen,
Bedankt voor je bericht. Ik ben blij je tevreden bent met het toestel! Mijn excuses dat er vertraging is geweest bij de verzending. Ik zie dat je bestelling rondom de feestdagen is geplaatst, helaas is de vervoerder direct na de feestdagen een dag er niet in geslaagd om bij ons af te halen door omstandigheden bij hen. Hierdoor hebben helaas veel zendingen vertraging opgelopen.
We hebben dit opgepakt en besproken met de vervoerder, dus hier zal zeker beter rekening mee worden gehouden waar mogelijk in de toekomst. Het blijven lastige weken rondom de feestdagen, maar het is jammer dat er toch wat extra tijd overheen is gegaan voordat het bij je afgeleverd werd.