Mieke

Kabel meegeleverd van B merk. werkte niet goed. Wel een vervangkabel opgestuurd na klacht.

Beste Mieke,
Beste Mieke,
Bedankt voor je bericht. Het spijt me te horen dat de kabel niet goed werkte! We werken altijd met Made for iPhone gecertificeerde onderdelen en accessoires, helaas kunnen ook bij deze partijen af en toe problemen voorkomen. Ik ben in ieder geval blij dat we het voor je hebben op kunnen lossen!

Walter Vandersype

Service vlot & correct - product zoals beloofd

Bart Naert

Niet te beoordelen want we zijn nog wachtende op het pakje

Beste Bart,
Beste Bart,
Ik zag helaas dat onze vervoerder problemen had met het afleveren van de zending! Je hebt dit besproken met een van mijn collega's en gelukkig is de zending inmiddels wel afgeleverd.
Mijn excuses voor het ongemak, ik hoop dat we het op deze manier goed hebben opgelost voor je, en dat je blij bent met het ontvangen toestel! Ik nodig je graag uit om je review nog aan te passen als je tevreden bent met je bestelling. Ik wens je een fijne dag verder!

Steve Chaloner

The phone was indeed as good as new, and delivered even faster than anticipated. Highly recommended!

Marc Dewelde

In eerste instantie goed mbt omruiling daarna heel wat minder omdat van het ruiltoestel lader, laadkabel en SIM kaart opener ontbraken. E-mail hierover gestuurd maar 2 x geen antwoordf

Beste Marc,
Beste Marc,
Ik ben bang dat er iets mis gaat met onze mails naar je (wellicht zijn ze in je spam folder terecht gekomen). Op je mails hebben we altijd binnen een werkdag gereageerd. Ook hebben we de accessoires direct nagestuurd naar je!
Ik zie dat je de zending met de accessoires hebt ontvangen, hiermee hebben we het probleem opgelost voor je.

Jos Segers

Gsm werkte eerst niet naar behoren, maar zonder problemen een andere gekregen