Geert Reynaert

TOP ervaring perfect geleverde artikelen

Nele Uyttendaele

Eerst bestelde Ipad werkte niet, onmiddellijk kunnen inruilen voor andere wel werkende ipad. Goede opvolging van het bedrijf!

Patrick Diercken

Snelle levering en zo goed als nieuwe i pad

Rita Moonens

Het is de tweede maal dat ik iets bestel en ik ben tevreden.

Lea Haacke

Volgende ochtend geleverd, precies zoals besteld, netjes verpakt.

laurent robert

Téléphone en très bon état....nichel

florence simoens

MEESTAL IS DIT PERFECT EN VLUG IN ORDE, MAAR NU NA 3 DAGEN NOG STEEDS GEEN BEVESTEGING VAN MIJN PAKJE AAN POST NL ?

Reactie Forza Refurbished:

Beste Florence,
Beste Florence,
jammer dat de zending nog niet is binnengekomen! We waren goed bij met de kerstdrukte, maar onze vervoerder heeft helaas ook interne omstandigheden gehad en de dag na kerst niet bij ons afgehaald. Hierdoor hebben zendingen alsnog extra vertraging opgelopen. Mijn excuses voor het ongemak!
Ik zie in de track & trace echter dat er geen update is geweest sinds 29-12. Laat ons graag even weten of je iets hebt mogen ontvangen, anders starten wij per direct een onderzoek bij de vervoerder om te achterhalen waar de zending is. Mocht dit niet snel resultaat opleveren, kunnen we een nieuwe zending uitsturen of het aankoopbedrag aan je terugbetalen.
Menno | Forza

Isabel De Pelsemaeker

Tot nu toe kan ik niets zeggen,alleen dat mijn niet beantwoord is 🤔

Reactie Forza Refurbished:

Beste Isabel,
Beste Isabel,
Ik heb je geprobeerd te bereiken maar helaas heb ik nog geen reactie vernomen. We hebben rond de feestdagen wat vertraging gehad bij het verzenden van de orders omdat er natuurlijk in het weekend voor kerst (kerstavond) en met kerst zelf niets verstuurd kon worden. De dag na kerst is er helaas bij ons geen afhaling gedaan door de vervoerder door omstandigheden bij hen. Ik zie gelukkig dat je order op 29-12 is afgeleverd bij je.
Nogmaals onze excuses voor de vertraging, helaas hadden we hier geen controle op, je zending was op tijd klaargemaakt voor verzending door ons!
Menno | Forza