Opvolging verbruik en kosten
8.5/10
Kwaliteit van de installatie
8.1/10

Goossens

Overzichtelijk, gemakkelijk in gebruik, duurt wel lang om een energieoverzicht te krijgen .

De Pelsmaeker Kris

Wij zijn er zeer tevreden van.
Mss nog een paar leuke Apps en dan zou het volledig top zijn.

De Decker Antoinette

Is een aanrader ! Wij zijn er heel kontent over !

Lefebure Danny

Mooi overzicht , alles in detail , allé in een woord ben blij dat ik het heb genomen

Up biedt een aantal mogelijkheden om het verbruik op te volgen

Reactie UP van ENGIE:

Bedankt voor je review!

Pauwels Nathalie

Heel gemakkelijk in gebruik - kan je gemakkelijk je verbruik controleren

Ingrid Rogmans

Ik heb de indruk dat er nog veel kinderziektes in het systeem zitten. Sinds februari hangt hier al de 2de box en ook die werkt niet perfect. Er wordt soms verbruik gemeten als er geen is, resetten... Ik heb de indruk dat er nog veel kinderziektes in het systeem zitten. Sinds februari hangt hier al de 2de box en ook die werkt niet perfect. Er wordt soms verbruik gemeten als er geen is, resetten helpt niet, de woonplaats kan niet gekozen worden, de klantenservice is wel vriendelijk om te helpen, maar het lukt maar niet, de oplossing is dan dat je alleen het verbruik betaalt, niet wat de boxx aangeeft, allemaal goed en wel, maar dan is de bedoeling van de boxx er niet. Voor de rest is het gebruiksgemak wel super voor wat betreft het instellen van tempeatuur enzo.... Product aanbevelen heb ik nee gezegd, maar als de kinderziektes eruit zijn vind ik het echt wel prima en zou ik het ook wel aanbevelen.

Fleerackers Henri

Op alle gebied zeer tevreden

mertens stefaan

Handig toestel