Opvolging verbruik en kosten
Gebruiksgemak boxx
8.5/10
Kwaliteit van de installatie
8.1/10

Up werkt niet meer herhaaldelijk gebeld naar engie maar tot op heden geen gevolg. resultaat
Ik zit met box waar ik niks meer mee kan doen overweeg voor vrijdag geen resultaat van engie de dienst te schrappen en over te stappen naar een andere leverancier in feite zijn ze allemaal hetzelfde zolang je betaald OK maar de service laat te wensen over

Bedankt voor je reactie!
Wij hebben intussen je probleem opgelost door een interventie van onze installateur.

215 223 5049

Er is een fout gebeurd bij mijn installatie in januari.
Ik wacht nog steeds op een antwoord ivm rechtzetting van het probleem.
Als ik navraag doe naar de stand der zaken krijg ik steeds...
Er is een fout gebeurd bij mijn installatie in januari.
Ik wacht nog steeds op een antwoord ivm rechtzetting van het probleem.
Als ik navraag doe naar de stand der zaken krijg ik steeds hetzelfde antwoord : "dat ik zal gecontacteerd worden", maar dat is tot op heden nog steeds niet het geval. Ik vind dit niet klantvriendelijk. Een nieuw contract afsluiten gaat sneller dan achteraf geholpen te moeten worden.
Ik denk dus geen goede partij te zijn om deze enquete te vervolledigen... Daarom dat ik overal de laagste score ga aanduiden. Misschien is deze inzending dan opvallend genoeg zodat jullie het nodige zullen doen om mij verder te helpen?

Bedankt voor je review!
Het spijt ons dat je een probleem met boxx hebt ervaren. Wij hebben intussen contact met jou genomen om je probleem snel op te lossen.

Gino Vanlerberghe

Je betaalt onrechtstreeks je boxx terug met je UP vam Engie, er werd mij beloofd dat ik goedkoper ging zijn met UP van Engie maar ik kan niet overschakelen naar het goedkoopste tarief daar ik nu... Je betaalt onrechtstreeks je boxx terug met je UP vam Engie, er werd mij beloofd dat ik goedkoper ging zijn met UP van Engie maar ik kan niet overschakelen naar het goedkoopste tarief daar ik nu vastzit aan mijn UP-abonnement .had ik dit vooraf geweten bleef ik met mijn vroegere thermostaat werken, ik had geen nood aan deze aanbieding maar via de telefoon werd het mij niet duidelijk dat ik vastzat aan dit abonnement. in het algemeen kan je wel veel doen met de Boxx maar voor mij is dit echt bijkomstig.

Frank Mortelmans

Ik vind dit toestel pure nonsense. Ik doe er werkelijk niets mee en zie er het nut niet van in. Ik heb er zelf dan ook niet voor gekozen, maar het werd mij bijna opgedrongen in het kader van een... Ik vind dit toestel pure nonsense. Ik doe er werkelijk niets mee en zie er het nut niet van in. Ik heb er zelf dan ook niet voor gekozen, maar het werd mij bijna opgedrongen in het kader van een 'promotie' als trouwe klant. Ik weet intussen beter: het is gewoon een zeer goed middel voor de energieleveranciers om het energieverbruik van elke klant on line te kunnen opvolgen. Voor mij is dit niet meer dan een pure big brother tool, vooral gemaakt in het voordeel van de leverancier zelf. Overigens zien wij herhaaldelijk een of andere melding, alsof er nu plots vanalles misloopt. Terwijl dat helemaal niet het geval is en niet anders dan vroeger. Eerlijk gezegd, zou ik liever opnieuw een goede thermostaat willen. Dat werkte minstens even goed.

Bedankt voor je review!
Wij zullen contact met je nemen om dit samen te bespreken.

Vankeer Guy

Bijna een half jaar later werkt dit onding nog steeds niet. Ik krijg een verbruiksbudget van 1€ per maand... dus ik zit elke maand zwaar boven mijn ingeschat verbruik.

Bedankt voor je review!
Wij hebben reeds actie genomen om je probleem op te lossen. Wij hebben je hiervoor gecontacteerd. Wij hopen dat boxx nu perfect werkt!

Geen reactie op vraag naar upgrade

Beste,
Bedankt voor je review. We zullen je terug contacteren.

Vendelmans Gustaaf

Wij vinden het spijtig dat wij alleen maar de elektriciteit kunnen volgen en niet de gas en water. Dit wisten wij niet bij de bestelling. Het is pas bij het plaatsen dat uw medewerker ons vertelde... Wij vinden het spijtig dat wij alleen maar de elektriciteit kunnen volgen en niet de gas en water. Dit wisten wij niet bij de bestelling. Het is pas bij het plaatsen dat uw medewerker ons vertelde dat het water en gas niet kon, daar onze meters in de gang staan. Er zijn hier maar 4 appartementen en de voordeur is steeds gesloten. Indien wij dit vooraf hadden geweten hadden wij het niet genomen. Wij zijn er wel tevreden over maar veel informatie krijgen wij nu niet. Ik zou wel het product aanbevelen maar ook met de info dat het feitelijk alleen geplaatst wordt in een woning en niet in appartementsblokken enz. De gebruiker zou dit op voorhand moeten weten en niet op de dag dat uw medewerker het komt installeren.
Vandaar de negatieve score.
Met vriendelijke groeten
Vendelmans

Bedankt voor je reactie!
Jullie hadden deze informatie inderdaad moeten krijgen. Onze excuses hiervoor. Dankzij je review kunnen wij ons continu verbeteren!

Rowena Van Laer

Door het installeren van zonnepanelen werkt onze Boxx niet meer naar behoren, wij dienen een electriciteitskast te laten bijplaatsen voor het correct uitlezen van de zonnepanelen. Wij hebben nu geen... Door het installeren van zonnepanelen werkt onze Boxx niet meer naar behoren, wij dienen een electriciteitskast te laten bijplaatsen voor het correct uitlezen van de zonnepanelen. Wij hebben nu geen overzicht en betalen voor een boxx die niet werkt, aardgas wordt niet gemeten want daar is nog geen meettoestel voor gevonden.

Bedankt voor je reactie!
Wij hebben je gecontacteerd om je probleem op te lossen. Zodra de extra schakelkast geplaatst is, zullen we een Solar kit komen plaatsen. Indien je zonnepanelen hebt, moeten we via deze Solar kit je productie meten om je een exact beeld van je elektriciteitsverbruik te kunnen geven. Zonder die Solar kit is je door boxx gemeten elektriciteitsverbruik niet juist.

Bruno Vermeiren

Een prima tool ter controle van de energiekost