Opvolging verbruik en kosten
Controle vanop afstand
Gebruiksgemak boxx
Kwaliteit van de installatie

Frank Mortelmans

Ik vind dit toestel pure nonsense. Ik doe er werkelijk niets mee en zie er het nut niet van in. Ik heb er zelf dan ook niet voor gekozen, maar het werd mij bijna opgedrongen in het kader van een... Ik vind dit toestel pure nonsense. Ik doe er werkelijk niets mee en zie er het nut niet van in. Ik heb er zelf dan ook niet voor gekozen, maar het werd mij bijna opgedrongen in het kader van een 'promotie' als trouwe klant. Ik weet intussen beter: het is gewoon een zeer goed middel voor de energieleveranciers om het energieverbruik van elke klant on line te kunnen opvolgen. Voor mij is dit niet meer dan een pure big brother tool, vooral gemaakt in het voordeel van de leverancier zelf. Overigens zien wij herhaaldelijk een of andere melding, alsof er nu plots vanalles misloopt. Terwijl dat helemaal niet het geval is en niet anders dan vroeger. Eerlijk gezegd, zou ik liever opnieuw een goede thermostaat willen. Dat werkte minstens even goed.

Bedankt voor je review!
Wij zullen contact met je nemen om dit samen te bespreken.

Vankeer Guy

Bijna een half jaar later werkt dit onding nog steeds niet. Ik krijg een verbruiksbudget van 1€ per maand... dus ik zit elke maand zwaar boven mijn ingeschat verbruik.

Bedankt voor je review!
Wij hebben reeds actie genomen om je probleem op te lossen. Wij hebben je hiervoor gecontacteerd. Wij hopen dat boxx nu perfect werkt!

Geen reactie op vraag naar upgrade

Beste,
Bedankt voor je review. We zullen je terug contacteren.

Vendelmans Gustaaf

Wij vinden het spijtig dat wij alleen maar de elektriciteit kunnen volgen en niet de gas en water. Dit wisten wij niet bij de bestelling. Het is pas bij het plaatsen dat uw medewerker ons vertelde... Wij vinden het spijtig dat wij alleen maar de elektriciteit kunnen volgen en niet de gas en water. Dit wisten wij niet bij de bestelling. Het is pas bij het plaatsen dat uw medewerker ons vertelde dat het water en gas niet kon, daar onze meters in de gang staan. Er zijn hier maar 4 appartementen en de voordeur is steeds gesloten. Indien wij dit vooraf hadden geweten hadden wij het niet genomen. Wij zijn er wel tevreden over maar veel informatie krijgen wij nu niet. Ik zou wel het product aanbevelen maar ook met de info dat het feitelijk alleen geplaatst wordt in een woning en niet in appartementsblokken enz. De gebruiker zou dit op voorhand moeten weten en niet op de dag dat uw medewerker het komt installeren.
Vandaar de negatieve score.
Met vriendelijke groeten
Vendelmans

Bedankt voor je reactie!
Jullie hadden deze informatie inderdaad moeten krijgen. Onze excuses hiervoor. Dankzij je review kunnen wij ons continu verbeteren!

Rowena Van Laer

Door het installeren van zonnepanelen werkt onze Boxx niet meer naar behoren, wij dienen een electriciteitskast te laten bijplaatsen voor het correct uitlezen van de zonnepanelen. Wij hebben nu geen... Door het installeren van zonnepanelen werkt onze Boxx niet meer naar behoren, wij dienen een electriciteitskast te laten bijplaatsen voor het correct uitlezen van de zonnepanelen. Wij hebben nu geen overzicht en betalen voor een boxx die niet werkt, aardgas wordt niet gemeten want daar is nog geen meettoestel voor gevonden.

Reactie UP van ENGIE:

Beste, Bedankt voor je reactie! Wij hebben je gecontacteerd om je probleem op te lossen. Zodra de extra schakelkast geplaatst is, zullen we een Solar kit komen plaatsen. Indien je zonnepanelen... Beste, Bedankt voor je reactie! Wij hebben je gecontacteerd om je probleem op te lossen. Zodra de extra schakelkast geplaatst is, zullen we een Solar kit komen plaatsen. Indien je zonnepanelen hebt, moeten we via deze Solar kit je productie meten om je een exact beeld van je elektriciteitsverbruik te kunnen geven. Zonder die Solar kit is je door boxx gemeten elektriciteitsverbruik niet juist.

Bruno Vermeiren

Een prima tool ter controle van de energiekost

Goossens

Overzichtelijk, gemakkelijk in gebruik, duurt wel lang om een energieoverzicht te krijgen .

De Pelsmaeker Kris

Wij zijn er zeer tevreden van.
Mss nog een paar leuke Apps en dan zou het volledig top zijn.

De Decker Antoinette

Is een aanrader ! Wij zijn er heel kontent over !