Opvolging verbruik en kosten
Gebruiksgemak boxx
Kwaliteit van de installatie
8.3/10

Rowena Van Laer

Door het installeren van zonnepanelen werkt onze Boxx niet meer naar behoren, wij dienen een electriciteitskast te laten bijplaatsen voor het correct uitlezen van de zonnepanelen. Wij hebben nu geen...

Bedankt voor je reactie!
Wij hebben je gecontacteerd om je probleem op te lossen. Zodra de extra schakelkast geplaatst is, zullen we een Solar kit komen plaatsen. Indien je zonnepanelen hebt, moeten we via deze Solar kit je productie meten om je een exact beeld van je elektriciteitsverbruik te kunnen geven. Zonder die Solar kit is je door boxx gemeten elektriciteitsverbruik niet juist.

Frank Mortelmans

Ik vind dit toestel pure nonsense. Ik doe er werkelijk niets mee en zie er het nut niet van in. Ik heb er zelf dan ook niet voor gekozen, maar het werd mij bijna opgedrongen in het kader van een...

Bedankt voor je review!
Wij zullen contact met je nemen om dit samen te bespreken.

Vankeer Guy

Bijna een half jaar later werkt dit onding nog steeds niet. Ik krijg een verbruiksbudget van 1€ per maand... dus ik zit elke maand zwaar boven mijn ingeschat verbruik.

Bedankt voor je review!
Wij hebben reeds actie genomen om je probleem op te lossen. Wij hebben je hiervoor gecontacteerd. Wij hopen dat boxx nu perfect werkt!

Geen reactie op vraag naar upgrade

Beste,
Bedankt voor je review. We zullen je terug contacteren.

Bruno Vermeiren

Een prima tool ter controle van de energiekost

Goossens

Overzichtelijk, gemakkelijk in gebruik, duurt wel lang om een energieoverzicht te krijgen .

De Pelsmaeker Kris

Wij zijn er zeer tevreden van.
Mss nog een paar leuke Apps en dan zou het volledig top zijn.

De Decker Antoinette

Is een aanrader ! Wij zijn er heel kontent over !

Lefebure Danny

Mooi overzicht , alles in detail , allé in een woord ben blij dat ik het heb genomen