Opvolging verbruik en kosten
Gebruiksgemak boxx
Kwaliteit van de installatie
8.3/10

Vankeer Guy

Bijna een half jaar later werkt dit onding nog steeds niet. Ik krijg een verbruiksbudget van 1€ per maand... dus ik zit elke maand zwaar boven mijn ingeschat verbruik.

Bedankt voor je review!
Wij hebben reeds actie genomen om je probleem op te lossen. Wij hebben je hiervoor gecontacteerd. Wij hopen dat boxx nu perfect werkt!

Geen reactie op vraag naar upgrade

Beste,
Bedankt voor je review. We zullen je terug contacteren.

Vendelmans Gustaaf

Wij vinden het spijtig dat wij alleen maar de elektriciteit kunnen volgen en niet de gas en water. Dit wisten wij niet bij de bestelling. Het is pas bij het plaatsen dat uw medewerker ons vertelde... Wij vinden het spijtig dat wij alleen maar de elektriciteit kunnen volgen en niet de gas en water. Dit wisten wij niet bij de bestelling. Het is pas bij het plaatsen dat uw medewerker ons vertelde dat het water en gas niet kon, daar onze meters in de gang staan. Er zijn hier maar 4 appartementen en de voordeur is steeds gesloten. Indien wij dit vooraf hadden geweten hadden wij het niet genomen. Wij zijn er wel tevreden over maar veel informatie krijgen wij nu niet. Ik zou wel het product aanbevelen maar ook met de info dat het feitelijk alleen geplaatst wordt in een woning en niet in appartementsblokken enz. De gebruiker zou dit op voorhand moeten weten en niet op de dag dat uw medewerker het komt installeren.
Vandaar de negatieve score.
Met vriendelijke groeten
Vendelmans

Bedankt voor je reactie!
Jullie hadden deze informatie inderdaad moeten krijgen. Onze excuses hiervoor. Dankzij je review kunnen wij ons continu verbeteren!

Rowena Van Laer

Door het installeren van zonnepanelen werkt onze Boxx niet meer naar behoren, wij dienen een electriciteitskast te laten bijplaatsen voor het correct uitlezen van de zonnepanelen. Wij hebben nu geen... Door het installeren van zonnepanelen werkt onze Boxx niet meer naar behoren, wij dienen een electriciteitskast te laten bijplaatsen voor het correct uitlezen van de zonnepanelen. Wij hebben nu geen overzicht en betalen voor een boxx die niet werkt, aardgas wordt niet gemeten want daar is nog geen meettoestel voor gevonden.

Reactie UP van ENGIE:

Beste, Bedankt voor je reactie! Wij hebben je gecontacteerd om je probleem op te lossen. Zodra de extra schakelkast geplaatst is, zullen we een Solar kit komen plaatsen. Indien je zonnepanelen... Beste, Bedankt voor je reactie! Wij hebben je gecontacteerd om je probleem op te lossen. Zodra de extra schakelkast geplaatst is, zullen we een Solar kit komen plaatsen. Indien je zonnepanelen hebt, moeten we via deze Solar kit je productie meten om je een exact beeld van je elektriciteitsverbruik te kunnen geven. Zonder die Solar kit is je door boxx gemeten elektriciteitsverbruik niet juist.

Bruno Vermeiren

Een prima tool ter controle van de energiekost

Goossens

Overzichtelijk, gemakkelijk in gebruik, duurt wel lang om een energieoverzicht te krijgen .

De Pelsmaeker Kris

Wij zijn er zeer tevreden van.
Mss nog een paar leuke Apps en dan zou het volledig top zijn.

De Decker Antoinette

Is een aanrader ! Wij zijn er heel kontent over !

Lefebure Danny

Mooi overzicht , alles in detail , allé in een woord ben blij dat ik het heb genomen