Opvolging verbruik en kosten
8.1/10

Meersman Christine

Heel content!

Chris van der eecken

Zou het niet meer willen missen, is gemakkelijk te bedienen en je hebt er alle informatie die je nodig hebt!

De Ruisseaux

Goede service vriendelijk personeel

De Cuyper Willy

Jammer dat de zonnepanelen niet aangesloten zijn omdat de afstand te ver is . Daarvoor gingen we dat eigenlijk doen
om ons verbruik te volgen vriendelijke groeten De Cuyper Willy

Schoovaerts

Heel overzichtelijk en goede installatie

Bakkovens Marina

Het is wel goed. Meestal kan je per dag ook alles goed zien . spijtig per maand is het al dikwijls dat je het verbruik in eur niet kan zien . soms wel op gsm . de nieuwe digitale watermeter hadden... Het is wel goed. Meestal kan je per dag ook alles goed zien . spijtig per maand is het al dikwijls dat je het verbruik in eur niet kan zien . soms wel op gsm . de nieuwe digitale watermeter hadden ze normaal al geplaatst maar door slechte communicatie hadden ze verkeerde technieker gestuurd die niet aan de metertjes van engie mag komen en nog altijd niet in orde is . op slimme thermostaat kan ikwater in eur niet zien van hele week enkel 1 dag . zijn nog wat mankementen aan maar toch beter om je verbruik te bekijken . Ben er zeker van dat dit wel met de tijd in orde zal komen .

Tom D.

De boxx laat met een gemak zich bedienen. Toch twijfel ik aan het efficiënt zijn van het systeem. bv De temperatuur stel je in op een temp en op een bepaald moment... Vòòr dit moment begint de... De boxx laat met een gemak zich bedienen. Toch twijfel ik aan het efficiënt zijn van het systeem. bv De temperatuur stel je in op een temp en op een bepaald moment... Vòòr dit moment begint de opwarming om op het ingestelde moment de juiste temperatuur te bereiken. Dit klopt nooit bij ons. Steeds is de temperatuur veel vroeger bereikt, gevolg onnodig hoger verbruik... Net terwijl de kracht van boxx ons attent maken op ons verbruik om het te doen minderen. Het vroeger opgewarmd zijn is niet in een wiskundige versnelling te vatten en dus niet manueel aan te passen door een later tijdstip in te stellen.

Bedankt voor je review!
Wij hebben je gecontacteerd om het stookgedrag en de stookgrafieken van je boxx te kunnen analyseren. Wij volgen dit op en zullen je terug informeren of er een probleem is of niet.

TK

Leuk om een statistiek te zien maar anderzijds vindt hij of denkt hij toestellen te zien die ik niet heb. Jammer van de hogere energieprijzen tov andere Engie producten waar je dan niet meer voor... Leuk om een statistiek te zien maar anderzijds vindt hij of denkt hij toestellen te zien die ik niet heb. Jammer van de hogere energieprijzen tov andere Engie producten waar je dan niet meer voor kan kiezen als je een goede opvolging wil + het verplicht ketelonderhoud/depannage dienst is eigenlijk ook een domper op een anders goed product. Ook meermaals dat boxx geen contact kan leggen ondanks dat ik zelf thuis ben en prima kan surfen op de wifi. (Thermostaat hangt op 4m van de modem trouwens zonder een muur of zo tussen. Ook spijtig dat het niet automatisch kan/wil updaten. Desnoods dat je via de gsm toestemming kan geven ipv zoals nu 1 voor 1 te moeten aanklikken op de display zelf

Bedankt voor je review.
Wij zullen je contacteren voor je WIFI aansluiting met boxx.
Bedankt voor je review.
Wij zullen je contacteren voor je WIFI aansluiting met boxx.
Wat de updates betreft, hebben wij onlangs de "auto-update" functie ingevoerd. Je hoeft dus voortaan boxx manueel niet meer te updaten, het wordt automatisch gedaan ;-) Zorg er gewoon voor een laatste keer dat boxx de laatste software versie is om van de auto-update functie te genieten.

Niet nauwkeurig. Wanneer je eigen berekeningen op 141 kubieke meter zit voor gas en de boxx geeft 121 aan, weet je al genoeg. Het contract is niet transparant en de verkopers vertellen gewoon... Niet nauwkeurig. Wanneer je eigen berekeningen op 141 kubieke meter zit voor gas en de boxx geeft 121 aan, weet je al genoeg. Het contract is niet transparant en de verkopers vertellen gewoon leugens.

Bedankt voor je review!
We contacteren je om dit samen met je te bekijken en op te lossen.

Goed product, goede boxx handig en eenvoudig in gebruik