Opvolging verbruik en kosten
Gebruiksgemak boxx
Kwaliteit van de installatie
8.3/10

Kristof

Goed product, geeft goed overzicht over energieverbruik en -kosten inclusief zonnepanelen.

Heidi De Maeyer

Ik ben hier heel tevreden van. Ik stel hem in op vaste tijden, kan deze makkelijk veranderen. is men dagindeling veranderd dan kan ik hem makkelijk van op afstand opzetten of afzetten. ik ben er... Ik ben hier heel tevreden van. Ik stel hem in op vaste tijden, kan deze makkelijk veranderen. is men dagindeling veranderd dan kan ik hem makkelijk van op afstand opzetten of afzetten. ik ben er tevreden van.

arthur bourdeaud'hui

Kan mijn verbruik niet meer zien sinds ik een andere teller heb

Reactie UP van ENGIE:

Beste, We hopen dat de instructies dat je ondertussen hebt gekregen hebben geholpen om de nieuwe slimme meter met boxx te kunnen aansluiten. Aarzel niet om ons te contacteren indien andere... Beste, We hopen dat de instructies dat je ondertussen hebt gekregen hebben geholpen om de nieuwe slimme meter met boxx te kunnen aansluiten. Aarzel niet om ons te contacteren indien andere informatie nodig. Onze technische dienst kan altijd met u de procedure doorlopen voor een makkelijk installatie.

Michael Vanwolleghem

Handig in gebruik. Spijtig dat deze nog niet voor iedereen beschikbaar is. Enkel verwarming met gas kan.

NANCY COUSSAERT

Super je kan echt alles perfect opvolgen

Jaeken juliette

Zeer gemakkelijke tablet en app...ik kan steeds mijn verbruik volgen

De Grauwe Rudy

Is een heel handig, gemakkelijk toestel

Leo matheussen

We hebben UP nog geen jaar
We hebben UP nog geen jaar
Dus naar besparing of zo hebben we nog geen ervaring, van daar voor vak 5 een ster minder, we hebben al wel wat updates gehad, en waterlekjes??? Afstand bediening is ook wel leuk, maar verder hebben we er niet veel mee gedaan, op vakantie geweest en het was warm als we s nachts thuis kwamen dus een dikke duim hiervoor, dat was zo een beetje, laat maar stap bij stap wat weten als we er nog iets anders mee kunnen doen, groeten Leo

Johan Maes

Tot op heden toch wel tevreden