Opvolging verbruik en kosten
Controle vanop afstand
Gebruiksgemak boxx
Kwaliteit van de installatie

Vlaminck David

Altijd en overal op de hoogte van je verbruik

Geert

Super gemakkelijk in gebruik, de kinderen vragen regelmatig naar hoeveel water of elektriciteit hebben we gisteren verbruikt zodat ook zij hier nu duidelijk meer mee bezig zijn. Als je dat al kan... Super gemakkelijk in gebruik, de kinderen vragen regelmatig naar hoeveel water of elektriciteit hebben we gisteren verbruikt zodat ook zij hier nu duidelijk meer mee bezig zijn. Als je dat al kan bereiken wil het iets zeggen ...
Volg ook de productie van mijn zonnepanelen zo op en kan nu een duidelijk beeld vormen van hoeveel ik produceer en ook tegelijk aan het verbruiken ben, top!
Al een probleem gehad met verwarming en was direct de volgende dag gerepareerd. Super professioneel en geen extra kosten, wat wil je nog meer.

Van Laere Alain

Heel fijn produkt

Paul

Top! Eindelijk inzicht in je verbruiken!

Tom Devogelaere (Unit-T)

Zowel de App als de boxx thermostaat zijn handig in gebruik!

Kristof

Goed product, geeft goed overzicht over energieverbruik en -kosten inclusief zonnepanelen.

Heidi De Maeyer

Ik ben hier heel tevreden van. Ik stel hem in op vaste tijden, kan deze makkelijk veranderen. is men dagindeling veranderd dan kan ik hem makkelijk van op afstand opzetten of afzetten. ik ben er... Ik ben hier heel tevreden van. Ik stel hem in op vaste tijden, kan deze makkelijk veranderen. is men dagindeling veranderd dan kan ik hem makkelijk van op afstand opzetten of afzetten. ik ben er tevreden van.

arthur bourdeaud'hui

Kan mijn verbruik niet meer zien sinds ik een andere teller heb

Reactie UP van ENGIE:

Beste,
We hopen dat de instructies dat je ondertussen hebt gekregen hebben geholpen om de nieuwe slimme meter met boxx te kunnen aansluiten.
Aarzel niet om ons te contacteren indien andere...
Beste,
Aarzel niet om ons te contacteren indien andere informatie nodig. Onze technische dienst kan altijd met u de procedure doorlopen voor een makkelijk installatie.

Michael Vanwolleghem

Handig in gebruik. Spijtig dat deze nog niet voor iedereen beschikbaar is. Enkel verwarming met gas kan.