Opvolging verbruik en kosten
Kwaliteit van de installatie

Van Laere Alain

Heel fijn produkt

Paul

Top! Eindelijk inzicht in je verbruiken!

Tom Devogelaere (Unit-T)

Zowel de App als de boxx thermostaat zijn handig in gebruik!

Kristof

Goed product, geeft goed overzicht over energieverbruik en -kosten inclusief zonnepanelen.

Heidi De Maeyer

Ik ben hier heel tevreden van. Ik stel hem in op vaste tijden, kan deze makkelijk veranderen. is men dagindeling veranderd dan kan ik hem makkelijk van op afstand opzetten of afzetten. ik ben er... Ik ben hier heel tevreden van. Ik stel hem in op vaste tijden, kan deze makkelijk veranderen. is men dagindeling veranderd dan kan ik hem makkelijk van op afstand opzetten of afzetten. ik ben er tevreden van.

arthur bourdeaud'hui

Kan mijn verbruik niet meer zien sinds ik een andere teller heb

Reactie UP van ENGIE:

Beste, We hopen dat de instructies dat je ondertussen hebt gekregen hebben geholpen om de nieuwe slimme meter met boxx te kunnen aansluiten. Aarzel niet om ons te contacteren indien andere... Beste, We hopen dat de instructies dat je ondertussen hebt gekregen hebben geholpen om de nieuwe slimme meter met boxx te kunnen aansluiten. Aarzel niet om ons te contacteren indien andere informatie nodig. Onze technische dienst kan altijd met u de procedure doorlopen voor een makkelijk installatie.

Michael Vanwolleghem

Handig in gebruik. Spijtig dat deze nog niet voor iedereen beschikbaar is. Enkel verwarming met gas kan.

NANCY COUSSAERT

Super je kan echt alles perfect opvolgen

Jaeken juliette

Zeer gemakkelijke tablet en app...ik kan steeds mijn verbruik volgen