Opvolging verbruik en kosten

Gebruik van BOXX over GSM is zeer gebruiksvriendelijk

Isabelle De Coninck / Engie GBS

Biedt een totaaloverzicht van verbruik E & G en is gebruiksvriendelijk

Vera

Dankzij Boxx weet wat je moet weten over je verbruiken en dat wanneer je wil. Meer nog je kan als je wil er ook mee aan de slag om het binnen de perken te houden tot waar jij het wil, zonder... Dankzij Boxx weet wat je moet weten over je verbruiken en dat wanneer je wil. Meer nog je kan als je wil er ook mee aan de slag om het binnen de perken te houden tot waar jij het wil, zonder comfort in te boeten.

Jan Callebaut

Energie opvolging in realtime!

Mel

Over het algemeen ben ik tevreden...
Echter zijn er nog een paar dingen die niet werken: Bijvoorbeeld: bij de verspillingschecker herkent hij nog steeds mijn wasmachine en droger niet.

Reactie UP van ENGIE:

Beste Mel Bedankt voor je review. Het ontdekken van de verschillende toestellen door boxx kan some een beetje tijd nemen. We bekijken nog verder jouw specifieke situatie en zien of we ons... Beste Mel Bedankt voor je review. Het ontdekken van de verschillende toestellen door boxx kan some een beetje tijd nemen. We bekijken nog verder jouw specifieke situatie en zien of we ons algorithm op basis daarvan nog kunnen verfijnen. Jouw Engie team

Vlaminck David

Altijd en overal op de hoogte van je verbruik

Geert

Super gemakkelijk in gebruik, de kinderen vragen regelmatig naar hoeveel water of elektriciteit hebben we gisteren verbruikt zodat ook zij hier nu duidelijk meer mee bezig zijn. Als je dat al kan... Super gemakkelijk in gebruik, de kinderen vragen regelmatig naar hoeveel water of elektriciteit hebben we gisteren verbruikt zodat ook zij hier nu duidelijk meer mee bezig zijn. Als je dat al kan bereiken wil het iets zeggen ...
Volg ook de productie van mijn zonnepanelen zo op en kan nu een duidelijk beeld vormen van hoeveel ik produceer en ook tegelijk aan het verbruiken ben, top!
Al een probleem gehad met verwarming en was direct de volgende dag gerepareerd. Super professioneel en geen extra kosten, wat wil je nog meer.

Van Laere Alain

Heel fijn produkt

Paul

Top! Eindelijk inzicht in je verbruiken!

Tom Devogelaere (Unit-T)

Zowel de App als de boxx thermostaat zijn handig in gebruik!