Opvolging verbruik en kosten
8.1/10

Verheyden Raf

Zeer tevreden van toestel

Chris Reweghs

Fijn om in huis te hebben

Slegers

Geen toegang van op afstand mogelijk, de App werkt niet.

Reactie UP van ENGIE:

Beste, Om uw probleem op te lossen, zou ik aanraden om 1. De laatste software versie op uw boxx te installeren 2. De app te verwijderen en opnieuw installeren Indien het niet lukt, aarzel niet... Beste, Om uw probleem op te lossen, zou ik aanraden om 1. De laatste software versie op uw boxx te installeren 2. De app te verwijderen en opnieuw installeren Indien het niet lukt, aarzel niet om onze klantendienst te contacteren. Uw Engie team

De Backer Tom

Gebruik van BOXX over GSM is zeer gebruiksvriendelijk

Isabelle De Coninck / Engie GBS

Biedt een totaaloverzicht van verbruik E & G en is gebruiksvriendelijk

Vera

Dankzij Boxx weet wat je moet weten over je verbruiken en dat wanneer je wil. Meer nog je kan als je wil er ook mee aan de slag om het binnen de perken te houden tot waar jij het wil, zonder... Dankzij Boxx weet wat je moet weten over je verbruiken en dat wanneer je wil. Meer nog je kan als je wil er ook mee aan de slag om het binnen de perken te houden tot waar jij het wil, zonder comfort in te boeten.

Jan Callebaut

Energie opvolging in realtime!

Mel

Over het algemeen ben ik tevreden...
Echter zijn er nog een paar dingen die niet werken: Bijvoorbeeld: bij de verspillingschecker herkent hij nog steeds mijn wasmachine en droger niet.

Reactie UP van ENGIE:

Beste Mel Bedankt voor je review. Het ontdekken van de verschillende toestellen door boxx kan some een beetje tijd nemen. We bekijken nog verder jouw specifieke situatie en zien of we ons... Beste Mel Bedankt voor je review. Het ontdekken van de verschillende toestellen door boxx kan some een beetje tijd nemen. We bekijken nog verder jouw specifieke situatie en zien of we ons algorithm op basis daarvan nog kunnen verfijnen. Jouw Engie team

Vlaminck David

Altijd en overal op de hoogte van je verbruik