Opvolging verbruik en kosten
8.3/10
Gebruiksgemak boxx
Kwaliteit van de installatie

Kelly vandevelde

Bbox flipt soms. Ik heb teveel gas verbruik duid da aan terwijl ik dat instel als ik weg ga en thuis kom. Heb gebeld blijkbaar moet bbox 1 jaar bij u thuis voor u het juiste bedrag op u scherm... Bbox flipt soms. Ik heb teveel gas verbruik duid da aan terwijl ik dat instel als ik weg ga en thuis kom. Heb gebeld blijkbaar moet bbox 1 jaar bij u thuis voor u het juiste bedrag op u scherm krijgt van u verbruik. Ik snap er niks van.

Vorige week donderdag 6 februari hebben we de boxx laten installeren, de dag erna werkte het al niet meer. verliest het verbinding met de verwarmingsketel, meerdere keren proberen we contact op te... Vorige week donderdag 6 februari hebben we de boxx laten installeren, de dag erna werkte het al niet meer. verliest het verbinding met de verwarmingsketel, meerdere keren proberen we contact op te nemen en worden we van het kastje naar de muur gestuurd. uiteindelijk zitten we bijna zonder verwarming maar worden we wel afgescheept en komen ze ons pas volgende week maandag uit de nood helpen. ik kan de boxx absoluut niet aanraden noch de support die hier duidelijk niet op wordt gegeven

Duur iedere maand 5€ kosten voorwat eigenlijk

Nicole Van Mendonck

Spijtig kan ik geen gebruik maken van alle diensten van boxx omdat ik op appartement woon

sarah van keilegom / ENGIE

Heel fijn product, fijn dat het ook werkt op mijn warmtepomp. wat nog beter zijn zijn is push meldingen te krijgen met tips en beter gedrag (bv. vochtigheid is te laag in de kamer)

Nathalie

Het is fijn om in de winter je verwarming vanop afstand te kunnen bedienen.
Verbruik opvolgen is nuttig. Je bent je meer bewust en gaat erop letten. Zo bespaar je geld.

Christophe

Boxx heeft veel meer in zijn mars dan eender welke andere slimme thermostaat: opvolging van verbruik van elektriciteit, verwarming en water zijn TOP ! En je ziet of je beter doet dan verwacht en zo... Boxx heeft veel meer in zijn mars dan eender welke andere slimme thermostaat: opvolging van verbruik van elektriciteit, verwarming en water zijn TOP ! En je ziet of je beter doet dan verwacht en zo ook meer of minder gaat moeten betalen voor je energie !

De Nijs Nico

Goed product. Uitbreidingen zijn wenselijk. Opvolging problemen kan sneller. Toch 'ongewenste' foutjes (metingen die wegvallen, icoontjes die van scherm verdwijnen...)

Verheyden Raf

Zeer tevreden van toestel