Opvolging verbruik en kosten
Controle vanop afstand
Gebruiksgemak boxx
Kwaliteit van de installatie

iris

De up gaf aan dat we een klein bedragje rond de 158euro moesten bijbetalen maar toen ik de eindafrekening kreeg was het even slikken 1078euro te betalen. bovendien merk ik dat de up niet aangeeft... De up gaf aan dat we een klein bedragje rond de 158euro moesten bijbetalen maar toen ik de eindafrekening kreeg was het even slikken 1078euro te betalen. bovendien merk ik dat de up niet aangeeft wanneer er een waterlek is. eigenlijk doet het helemaal niet waar het voor dient. wij hadden eerst de box maar verhuisden gevolg box bleef in de oude woning en de up werd in de nieuwe geïnstalleerd = dubbele kost want je betaald op dat moment beide af hoewel je daar niet om vroeg. dan is er nog het probleem met aanmelden we konden het e-mail maanden niet koppelen aan de up bleef aan de box gekoppeld. oplossing van engie was dat ik een ander e-mail aanmaakte voor de up. dus hier had het belletje moeten rinkelen dat we dubbel aan het betalen waren maar ik had alle vertrouwen. enfin na maanden volhouden resette ze eindelijk mijn account en kon ik de up gebruiken op afstand met mijn e-mail adres. dan zal ik ook maar zwijgen over de service als er dan al een lek was. het zit inbegrepen maar uiteindelijk kreeg ik van de verzekering een factuur van 600 te betalen voor de lek al had ik telefonisch gevraagd of het inbegrepen was. die man kwam ten eerst van heel ver en vroeg al 200euro vervoerskosten dan was hij naar het verkeerde pand gestuurd weer vervoerskosten. na heel lang boos maken hebben ze het wel in orde gebracht. maar met deze was mijn engie en up ervaring alles behalve wat ik verwachte.

jeremy

Niets anders dan problemen met de boxx en de herstellingsdiensten ook...

Kelly vandevelde

Bbox flipt soms. Ik heb teveel gas verbruik duid da aan terwijl ik dat instel als ik weg ga en thuis kom. Heb gebeld blijkbaar moet bbox 1 jaar bij u thuis voor u het juiste bedrag op u scherm... Bbox flipt soms. Ik heb teveel gas verbruik duid da aan terwijl ik dat instel als ik weg ga en thuis kom. Heb gebeld blijkbaar moet bbox 1 jaar bij u thuis voor u het juiste bedrag op u scherm krijgt van u verbruik. Ik snap er niks van.

Vorige week donderdag 6 februari hebben we de boxx laten installeren, de dag erna werkte het al niet meer. verliest het verbinding met de verwarmingsketel, meerdere keren proberen we contact op te... Vorige week donderdag 6 februari hebben we de boxx laten installeren, de dag erna werkte het al niet meer. verliest het verbinding met de verwarmingsketel, meerdere keren proberen we contact op te nemen en worden we van het kastje naar de muur gestuurd. uiteindelijk zitten we bijna zonder verwarming maar worden we wel afgescheept en komen ze ons pas volgende week maandag uit de nood helpen. ik kan de boxx absoluut niet aanraden noch de support die hier duidelijk niet op wordt gegeven

Duur iedere maand 5€ kosten voorwat eigenlijk

Nicole Van Mendonck

Spijtig kan ik geen gebruik maken van alle diensten van boxx omdat ik op appartement woon

sarah van keilegom / ENGIE

Heel fijn product, fijn dat het ook werkt op mijn warmtepomp. wat nog beter zijn zijn is push meldingen te krijgen met tips en beter gedrag (bv. vochtigheid is te laag in de kamer)

Nathalie

Het is fijn om in de winter je verwarming vanop afstand te kunnen bedienen.
Verbruik opvolgen is nuttig. Je bent je meer bewust en gaat erop letten. Zo bespaar je geld.

Christophe

Boxx heeft veel meer in zijn mars dan eender welke andere slimme thermostaat: opvolging van verbruik van elektriciteit, verwarming en water zijn TOP ! En je ziet of je beter doet dan verwacht en zo... Boxx heeft veel meer in zijn mars dan eender welke andere slimme thermostaat: opvolging van verbruik van elektriciteit, verwarming en water zijn TOP ! En je ziet of je beter doet dan verwacht en zo ook meer of minder gaat moeten betalen voor je energie !