Opvolging verbruik en kosten
Gebruiksgemak boxx
Kwaliteit van de installatie
8.3/10

Nicole Van Mendonck

Spijtig kan ik geen gebruik maken van alle diensten van boxx omdat ik op appartement woon

sarah van keilegom / ENGIE

Heel fijn product, fijn dat het ook werkt op mijn warmtepomp. wat nog beter zijn zijn is push meldingen te krijgen met tips en beter gedrag (bv. vochtigheid is te laag in de kamer)

Nathalie

Het is fijn om in de winter je verwarming vanop afstand te kunnen bedienen.
Verbruik opvolgen is nuttig. Je bent je meer bewust en gaat erop letten. Zo bespaar je geld.

Christophe

Boxx heeft veel meer in zijn mars dan eender welke andere slimme thermostaat: opvolging van verbruik van elektriciteit, verwarming en water zijn TOP ! En je ziet of je beter doet dan verwacht en zo... Boxx heeft veel meer in zijn mars dan eender welke andere slimme thermostaat: opvolging van verbruik van elektriciteit, verwarming en water zijn TOP ! En je ziet of je beter doet dan verwacht en zo ook meer of minder gaat moeten betalen voor je energie !

De Nijs Nico

Goed product. Uitbreidingen zijn wenselijk. Opvolging problemen kan sneller. Toch 'ongewenste' foutjes (metingen die wegvallen, icoontjes die van scherm verdwijnen...)

Verheyden Raf

Zeer tevreden van toestel

Chris Reweghs

Fijn om in huis te hebben

Slegers

Geen toegang van op afstand mogelijk, de App werkt niet.

Reactie UP van ENGIE:

Beste, Om uw probleem op te lossen, zou ik aanraden om 1. De laatste software versie op uw boxx te installeren 2. De app te verwijderen en opnieuw installeren Indien het niet lukt, aarzel niet... Beste, Om uw probleem op te lossen, zou ik aanraden om 1. De laatste software versie op uw boxx te installeren 2. De app te verwijderen en opnieuw installeren Indien het niet lukt, aarzel niet om onze klantendienst te contacteren. Uw Engie team