El yagoubi kaoutar

Ben zeer tevreden echt een aanrader de leerkracht helpt je enorm zeker gaan en niet twijfelen ik heb direct 48 gehaald

YouCanDoThis

Ik heb erg veel last gehad van examenstress en faalangst maar dit was totaal niet nodig want aan de hand van de super handige tips en trucs, kan je de leerstof makkelijk onthouden. ZELFS ALS JE... Ik heb erg veel last gehad van examenstress en faalangst maar dit was totaal niet nodig want aan de hand van de super handige tips en trucs, kan je de leerstof makkelijk onthouden. ZELFS ALS JE LEERPROBLEMEN HEBT! Alles wordt erg duidelijk uitgelegd en je wordt ook getest met een kleine toets om erachter te komen of je alle leerstof begrijpt wat er tot nu toe aan bod is gekomen. Ga voor DirectSlagen, het is zeer zeker aangeraden! Ik ben van de eerste keer geslaagd met een 48/50, jippie!! Ik ben super tevreden. De leerkracht is ook heel erg vriendelijk en maakt wel graag grapjes.

Goede, duidelijke opleiding.

Nick Ooms

Supergoed, had nog niet geleerd, ik ga 1 keer les volgen en haar een 48/50

Rania

Super goede lessen, heb echt veel geleerd op een leuk manier. ZEKER EEN AANRADER

Mensen, als je goed oplet en meewerkt tijdens de les, dan is er haast geen mogelijkheid om te zakken voor het examen. Vandaag geslaagd met een 49/50🤩 bedankt directslagen💯

Zeer goeie en erg duidelijke uitleg!! De strikvragen die we in de examen kregen ook in de les behandeld dat was erg fijn! Kleine groep hadden wij maar dat was alleen maar beter :) Ik raad het... Zeer goeie en erg duidelijke uitleg!! De strikvragen die we in de examen kregen ook in de les behandeld dat was erg fijn! Kleine groep hadden wij maar dat was alleen maar beter :) Ik raad het iedereen aan ik had 42/50 maar toch geslaagd!! Eindelijk!!!! hihi

Twana

Meteen geslaagd na 1 sessie!

Vermoeiend maar dat verdiend het want in het einde heb je mooi resultaat