Sarah

Ik werd in Antwerpen zeer vriendelijk ontvangen! Alles was aanwezig zoals verschillende koekjes en thee om tijdens de pauze even te ontspannen. De les is echt een meerwaarde, zeker als je toch wat... Ik werd in Antwerpen zeer vriendelijk ontvangen! Alles was aanwezig zoals verschillende koekjes en thee om tijdens de pauze even te ontspannen. De les is echt een meerwaarde, zeker als je toch wat faalangst hebt. De voorbeelden die we in de les zagen, zijn eigenlijk moeilijker dan op het examen. Hij legt ook diverse strikvragen uit die je op het examen gegarandeerd ziet voorbijkomen. Uiteindelijk 48/50 gehaald, dus ben zeker tevreden!

Chloe Samain

Super tevreden, goeie ezelsbruggetjes om alles te helpen onthouden. Super goede service!!!

Nassira

Duidelijk uitleg gekregen op een leuke manier. Ik raad het iedereen aan om naar directSlagen tegen gaan. Top!

Soureena

De lessen zijn examen gericht!
The best decision I made
10/10 I would recommend

Maria Madalina Enache

Beste lessen dat je ooit zou kunnen krijgen
Ik raad het echt aan

Charlotte

Ik voelde me veel zekerder na de les!

Bedri

Super goede uitleg en super vriendelijk ik was direct geslaagd ik raad dit zeker aan

Janssen benny

Had probleem met alleen te studeren het lukt wel steeds een groep en met iemand die duidelijk uitleggen deed en nu heb mijn theorie examen gehaald

Apetri Rebeca

Super ervaring

Anke maesen

Het is het beste wa ik gedaan heb, alles werd heel goed uitgelecht. Door jullie heb ik mijn theorie behaald met 47 punten zonder jullie had ik het niet gekunt