An

Zeer goed, vlugge verzending, mooie verpakking en een lief kaartje en attentie erbij.

Lien

Onlangs 2kleedjes online besteld! Heel aangenaam verrast toen het pakketje toekwam, heel verzorgd ingepakt en een leuke attentie erbij! Ook een lief bedankingskaartje bij mijn bestelling! Kleedjes... Onlangs 2kleedjes online besteld! Heel aangenaam verrast toen het pakketje toekwam, heel verzorgd ingepakt en een leuke attentie erbij! Ook een lief bedankingskaartje bij mijn bestelling! Kleedjes zaten als gegoten! Je voelt dat hier liefde is ingestoken!

Grande Latem

Heel goed

Anja Vereecken

Online bestelling geplaatst. Is heel vlot, correct en snel verlopen. Bedankt Kelly voor de goeie service!😊

Peggy Vermeire

Super vriendelijk personeel, ook de niet mondaine klant word met evenveel respect behandelt en daarom ga ik ook terug

Kimberly Van der schueren

Heel goed! Super lieve en aangename vrouw, topservice!

Karen

TOP! Mooi ingepakt met enkele geschenken, zeer aangenaam ervaring!

Putzeys

Terugzenden bij een verhuis kan zo moeilijk niet zijn! Blijkbaar bij deze winkel wel!

Kelly

Perfect zoals altijd!

Els

Eerder positief en ik was zo blij met mijn bestelling. Spijtig genoeg waren er problemen met de betaling.
Maar ik werk ook en wou 's anderendaags vooraleer ik de betaling opnieuw zou uitvoeren toch even checken of het niet van de rekening was gegaan. Daar ik reeds vrij vroeg moet werken tot ' s avonds kon ik dit pas in de late avond bekijken. Tot mijn grote verbazing kwam ik dan tot de vaststelling dat mijn bestelling al van 's morgens geannuleerd was.