Hoe tevreden bent u met de traplift
Hoe heeft u de klantvriendelijkheid en vakkundigheid van de technieker ervaren?
Hoe tevreden bent u met de klantvriendelijkheid van de adviseur?
Hoe tevreden bent u met de snelheid van de levering?

Frieda Guldemont

Wij hebben een Thyssenkrupp traplift sedert februari 2021. Het begon al fout te lopen bij de levering toen werd vastgesteld dat een parkeerplaats van de lift aan het begin van de trap beneden verkeerdelijk werd genoteerd door de vertegenwoordiger en zich net voor onze elektriciteitsschakelaars bevond in onze traphall. De parkeerplaats is uiteindelijk vervangen geweest, maar toen begon een ander probleem nl. dat de nieuwe parkeerstop niet correct/scheef werd gemonteerd met als gevolg een abnormaal gekraak bij het passeren van de stoel op die plaats. Op de duur gaf dit alarmsignalen en werd de batterij niet meer correct of helemaal niet meer opgeladen tijdens het parkeren van de stoel op die plaats. Opnieuw is na sterk aandringen het probleem gecontroleerd en aangepakt. Vervolg, er gaat nu geen maand meer voorbij of de stoellift gaat in alarm. De oplossing komt erop neer dat men ons telkens per telefoon en met instructies begeleidt hoe wij dit kunnen oplossen, m.n.. door het manipuleren van een bepaalde alarmtoets of/en het resetten door een aan-uit schakelaar. Recent is er ook nog een jaarlijks onderhoud gebeur. Wij hebben nl. een onderhoudscontract onderschreven om een goed functionerende lift te kunnen behouden voor jaren. Bij een recent bezoek zou alle perfect normaal werken.....Wij worden de situatie dus grondig beu gezien deze mankementen zich telkens na een tijdje opnieuw herhalen. Wij menen dat een degelijk apparaat met dito electronica niet bedoelt is om telkens noodknoppen of resetknoppen te moeten indrukken om het toestel weer een tijdje op gang te krijgen zonder alarmsignalen. Bij het schrijven van deze review is het weer van dat en gaat de lift af en toe in alarm. Wij zijn dus een zeer ontevreden klant van deze lift. Wij hoorden trouwens van mensen die in de zorg werken en regelmatig ten huize komen waar dit type traplift aanwezig is, dat er de laatste tijd meerdere problemen zijn vergeleken met de vroegere en oudere toestellen. De elektronica is er dus niet op vooruit gegaan, maar de klant blijft ondertussen met de problemen zitten.

Score voor TK Home Solutions BE NL: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: