Ik ben écht niet tevreden over dit bedrijf!Ik bestelde en betaalde tegelijk met Paypal een geschenk voor Nieuwjaar voor mijn dochter op 26 december...ze kreeg het pakje pas gisteren binnen,verpakking helemaal beschadigd (ze maakte foto's van verpakking voordat ze het open deed, gelukkig was mijn cadeau zelf niet beschadigd en kon ze de laptop steun seffens gebruiken.

geen sterke punten

Liefst een andere leverancier aanstellen voor verzending van uw pakketten

Reactie Easy Ergonomics:

Helaas is de aflevering inderdaad niet verlopen zoals het normaal zou horen. Uw bestelling was geplaatst op 26 december. Op dat moment was het product niet op voorraad. Tussen kerst en nieuwjaar was onze leverancier van dit product gesloten. Uiteindelijk is de bestelling op 4 januari naar u verzonden toen wij nieuwe voorraad hadden ontvangen van onze leverancier. Ik zie in de tracking dat er op 11 januari geleverd is. 5 werkdagen na verzending. In de regel zou dit 1-2 werkdagen moeten zijn. In de tracking zie ik ook dat het adres dat u opgegeven heeft via onze website een fout zou bevatten. Hierdoor had de pakketdienst moeite met het afleveren van het adres. Hierdoor is vertraging opgelopen mede door een foutief afleveradres. Dit zijn uitzonderlijke gevallen. In 95% van de zijn alle bestelling binnen 1-2 werkdagen geleverd. Onze excuses voor de langere levertijd.

Score voor Easy Ergonomics: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: