Avis

858 avis
Evaluer ce site

99% des clients recommandent cette société.

858 Avis

JN

Geweldige service! Tegen de avond besteld en dezelfde avond al een track&trace code gekregen en andere dag al in huis. Horloge was prachtig ingepakt, er zaten heerlijke bonbons bij een...

FVS

Je suis extrêmement satisfait d'être à nouveau passé par Myrwatches pour acheter ma nouvelle montre.

Points forts

- Très bon accueil
- Prix intéressants
- Personnel très consciencieux, sympathique et dévoué, proposant un service très sérieux et professionnel.

Anonyme

Snelle levering, zeer verzorgd en klantgericht. Mooi ingepakt. Niks dan positief.

Mari

Hallo, hier Mari
Ik ben zeer tevreden over de manier ik geholpen ben via de site.
Voor mij was alles duidelijk en gebruiksvriendelijk.
De levering van de 2 horloge's was gewoon...

Anonyme

Duidelijke website makkelijk bestellen en een snelle en complete levering levering

Martien Hagestein

Goede website, snelle levering, netjes verpakt MET gratis paar bonbons waar wij eigenlijk niet eens "recht" op hadden. Prijs/Kwaliteit verhouding uitstekend

Yvonne Bakker

Snelle service en ik was aangenaam verrast van het begeleidende briefje en het doosje chocolade. chapeau!!
erg aardig!

Richard

Helemaal fantastisch! Zaterdagavond besteld en dinsdagmiddag het horloge al in huis, vergezeld met een heerlijke doos bonbons en een persoonlijk kaartje. Dit soort service heb ik nog niet eerder...

constant de ryck

Zeer goede medewerkers

Réaction de la Myrwatches:

Goedemiddag Constant,

Helaas is er van dit type Casio geen Nederlandstalige handleiding beschikbaar. De handleiding in de beschikbare talen heeft u in het pakket ontvangen.

Indien u hulp nodig heeft of vragen over de horloge dan kan u steeds bij ons terecht.

Vriendelijke groeten,
MYRwatches Team