Avis

872 avis
Evaluer ce site

99% des clients recommandent cette société.

872 Avis

FietsFix073 Mobiele Fietsenmaker

Bij myrwatches is er geen next day delivery zoals bij veel anderen echter wel zeer persoonlijk begeleide-briefje bij de zending.

Ik miste wat filtermogelijkheden, zoals:
quartz of...

Ik miste wat filtermogelijkheden, zoals:
quartz of automatic /solar
formaat van de kast of formaat van de wijzerplaat
dikte van het horloge
lichte of donker wijzerplaat

als je evt al een typenummer zou weten dan ontbreekt een zoekmogelijkheid

Jarno van Dijk

Nice and good watch for less money than other stores!!!
Quick delivery!!

Ann bollion

Perfect service, very quick, nice packaging, extra small tool, and a complementary box of good chocolates, congrats !

Anonyme

Correcte levering. Men deed er wel lang over. Het pakje was wel overdadig ingepakt voor zulk klein item.

Réaction de la Myrwatches:

Beste,
Hartelijk bedankt voor uw reactie, wij appreciëren dit ten zeerste.
Beste,
Hartelijk bedankt voor uw reactie, wij appreciëren dit ten zeerste.
Bij overboeking wordt het pakketje pas verzonden wanneer de betaling binnen is, hierdoor kan de levertijd iets langer in beslag nemen.
Wij vinden de kwaliteit van onze pakketten erg belangrijk en beschermen de horloges bij de verzending zo goed mogelijk om aan de klant een degelijk en sterk pakketje te leveren dat bijna of geen beschadiging kan oplopen, wat erg belangrijk is voor een horloge.
Vriendelijke groeten en fijne feestdagen gewenst,
MYRwatches Team

Hilde

Snelle levering en het horloge was echt heel chique verpakt als verjaardagscadeau.
En een persoonlijk briefje erbij, heel attent.