Avis

874 avis
Evaluer ce site

99% des clients recommandent cette société.

874 Avis

W Konink

Ik ben zeer tevreden over de webshop. De service is persoonlijk en erg goed. Ik ben goed op de hoogte gehouden over de voortgang van de bestelling. mijn bestelling is erg leuk ingepakt omdat dit een... Ik ben zeer tevreden over de webshop. De service is persoonlijk en erg goed. Ik ben goed op de hoogte gehouden over de voortgang van de bestelling. mijn bestelling is erg leuk ingepakt omdat dit een cadeau moest worden. ook ben ik op een bijzonder prettige manier te woord gestaan door Jessica.

Thomas groot

De levering was erg goed en alles zag er netjes uit, alleen het apparaat dat ik er bij kreeg om de tussenstukjes uit mijn band te halen van mijn diesel horloge was te klein.

FietsFix073 Mobiele Fietsenmaker

Bij myrwatches is er geen next day delivery zoals bij veel anderen echter wel zeer persoonlijk begeleide-briefje bij de zending.

Ik miste wat filtermogelijkheden, zoals:
quartz of...

Ik miste wat filtermogelijkheden, zoals:
quartz of automatic /solar
formaat van de kast of formaat van de wijzerplaat
dikte van het horloge
lichte of donker wijzerplaat

als je evt al een typenummer zou weten dan ontbreekt een zoekmogelijkheid

Jarno van Dijk

Nice and good watch for less money than other stores!!!
Quick delivery!!

Ann bollion

Perfect service, very quick, nice packaging, extra small tool, and a complementary box of good chocolates, congrats !

Anonyme

Correcte levering. Men deed er wel lang over. Het pakje was wel overdadig ingepakt voor zulk klein item.

Réaction de la Myrwatches:

Beste,
Hartelijk bedankt voor uw reactie, wij appreciëren dit ten zeerste.
Beste,
Hartelijk bedankt voor uw reactie, wij appreciëren dit ten zeerste.
Bij overboeking wordt het pakketje pas verzonden wanneer de betaling binnen is, hierdoor kan de levertijd iets langer in beslag nemen.
Wij vinden de kwaliteit van onze pakketten erg belangrijk en beschermen de horloges bij de verzending zo goed mogelijk om aan de klant een degelijk en sterk pakketje te leveren dat bijna of geen beschadiging kan oplopen, wat erg belangrijk is voor een horloge.
Vriendelijke groeten en fijne feestdagen gewenst,
MYRwatches Team