Avis

874 avis
Evaluer ce site

99% des clients recommandent cette société.

874 Avis

Anonyme

Duidelijke website makkelijk bestellen en een snelle en complete levering levering

Martien Hagestein

Goede website, snelle levering, netjes verpakt MET gratis paar bonbons waar wij eigenlijk niet eens "recht" op hadden. Prijs/Kwaliteit verhouding uitstekend

Yvonne Bakker

Snelle service en ik was aangenaam verrast van het begeleidende briefje en het doosje chocolade. chapeau!!
erg aardig!

Richard

Helemaal fantastisch! Zaterdagavond besteld en dinsdagmiddag het horloge al in huis, vergezeld met een heerlijke doos bonbons en een persoonlijk kaartje. Dit soort service heb ik nog niet eerder... Helemaal fantastisch! Zaterdagavond besteld en dinsdagmiddag het horloge al in huis, vergezeld met een heerlijke doos bonbons en een persoonlijk kaartje. Dit soort service heb ik nog niet eerder ervaren bij een webwinkel! Ga zo door!

constant de ryck

Zeer goede medewerkers

Réaction de la Myrwatches:

Goedemiddag Constant,
Helaas is er van dit type Casio geen Nederlandstalige handleiding beschikbaar. De handleiding in de beschikbare talen heeft u in het pakket ontvangen.
Indien u hulp...
Goedemiddag Constant,
Indien u hulp nodig heeft of vragen over de horloge dan kan u steeds bij ons terecht.
Vriendelijke groeten,
MYRwatches Team