Avis

874 avis
Evaluer ce site

99% des clients recommandent cette société.

874 Avis

Ilse Waldock-Hendrickx

Heel vriendelijk en behulpzaam. Werd op de hoogte gehouden van de leveringstermijn van het uurwerk. Snelle levering.

Nena

Bestelde Seiko bleek niet verkrijgbaar, maar geld werd niet teruggestort, ze zouden het in behandeling nemen i.p.v. direct terugbetalen zodat ik elders verjaardagscadeau kan bestellen.
Ik voel...
Ik voel me bedrogen en niet serieus genomen.

Réaction de la Myrwatches:

Beste Nena,
Bedankt voor uw reactie!
Beste Nena,
Bedankt voor uw reactie!
De horloge die u dinsdagavond 14/01 besteld heeft was inderdaad niet op voorraad. Vandaag werd aan ons bevestigd dat de horloge bij de fabrikant ook niet meer beschikbaar is. Dit werd meteen via e-mail aan u bevestigd waarna we overeengekomen zijn de bestelling te annuleren én terug te betalen.
Het in "behandeling nemen" van uw e-mail zijn automatische e-mailberichten die u ontvangt na een eerste e-mail naar onze klantendienst.
Wij hebben uw bedrag dan ook overgemaakt op uw bankrekening welke u binnen een correcte termijn zal ontvangen, zoals wij ook telefonisch besproken hebben.
Vele groeten,
Jessica DB
Myrwatches

Dirk

Ongelooflijk goed. Bandje van uurwerk op maat gemaakt, tooltje om zelf aan te passen erbij. Daarbovenop nog pralines als extraatje !!!