Avis

1357 avis
Evaluer ce site

99% des clients recommandent cette société.

1357 Avis

Maximalcom

Délai de réponse très rapide avec une qualité de service et produit excellent.

Bessé

Parfait, rapidité dans les échanges, la commande et la livraison

Est-ce qu’il y a des points d’amélioration ?

tout était bien

Metaalwerken De Roos NV

Ik had prijs gevraagd voor een aantal dames - en herenuitvoeringen waarbij ik snel en duidelijk antwoord kreeg . Toegegeven , bij mijn order dat eerstdaags volgde heb ik spijtig genoeg geen... Ik had prijs gevraagd voor een aantal dames - en herenuitvoeringen waarbij ik snel en duidelijk antwoord kreeg . Toegegeven , bij mijn order dat eerstdaags volgde heb ik spijtig genoeg geen onderscheid gemaakt ( copy - paste ) tussen de 2 uitvoeringen waardoor ik allemaal herenuitvoeringen mocht ontvangen .

Réaction de la Marcs-Golfshop:

Geachte, Ik denk dat het hier om een misverstand handelt: bij uw bestelling had ik U aangegeven dat de "dames" golfbal met roze opdruk van Pinnacle helaas niet meer bestaat. U heeft me daarop... Geachte, Ik denk dat het hier om een misverstand handelt: bij uw bestelling had ik U aangegeven dat de "dames" golfbal met roze opdruk van Pinnacle helaas niet meer bestaat. U heeft me daarop gevraagd deze te veranderen in "heren" golfbal met zwarte opdruk en me ook een nieuwe bestelbon gestuurd met enkel de "heren" uitvoering met zwarte opdruk van de Pinnacle golfbal ?

Anonyme

Produits correspondant à la demande

Est-ce qu’il y a des points d’amélioration ?

Ne pas se tromper d'adresse de livraison