Avis

1830 avis
Evaluer ce site

99% des clients recommandent cette société.

1830 Avis

Jenneke ten Brinke

Snelle levering, zorgvuldig en goed verpakt !

Réaction de la Grainesdehollande.fr:

Geachte klant, De greengifts kun je inderdaad los bestellen, maar ook in een showdoos met 40 stuks. Deze doos is bestickerd in de stijl van de doosjes en wordt voornamelijk gebruikt om neer te... Geachte klant, De greengifts kun je inderdaad los bestellen, maar ook in een showdoos met 40 stuks. Deze doos is bestickerd in de stijl van de doosjes en wordt voornamelijk gebruikt om neer te zetten. We rekenen voor deze showdoos € 1,00. Dat is de reden dat het in deze doos iets duurder is. Met vriendelijke groet, Petra Walenkamp Allezadenkopen.nl

Rob training en advies

Alles gewoon naar wens verlopen, geen klagen!

Lize

Bezorging was prima. Producten goed en veilig verpakt.

Brouwer

Via de mail afscheidscadeautjes voor mijn collega's besteld

Frans Versteeg

De gevraagde zaden zijn snel geleverd maar jammer dat minder dan de helft van de genoemde zaadjes erin zaten!

Réaction de la Grainesdehollande.fr:

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw reactie. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Alle zakjes worden machinaal afgevuld op gewicht. De ene keer hebben we een partij zaden die wat groter of... Geachte klant, Hartelijk dank voor uw reactie. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Alle zakjes worden machinaal afgevuld op gewicht. De ene keer hebben we een partij zaden die wat groter of kleiner zijn dan de andere keer waardoor het aantal wel eens een paar zaden kan afwijken. Minder dan de helft, bij verschillende soorten is wel heel vreemd. Jammer dat u geen contact met ons hebt opgenomen zodat we dit konden uitzoeken. Als u de zakjes nog heeft kunt u dat misschien alsnog doen, zodat we via de code op de zakjes kunnen nakijken welke partij dit is geweest. Met vriendelijke groet, Petra Walenkamp allezadenkopen.nl

Erica Zielhuis

Ik koop hier vaak groente- en bloemenzaden. Snelle levering, goede zaden, veel keus, en vaak voor een lagere prijs dan in de winkel.