Avis

1828 avis
Evaluer ce site

99% des clients recommandent cette société.

1828 Avis

Romy Quint

Zeer slechte ervaring. Ik dacht dat de inhoud vd doos plastic vrij zou zijn (dat was mijn bewuste wens). Door een aanname van mijn kant mailde ik mijn teleurstelling, maar ik bleek ernaast te... Zeer slechte ervaring. Ik dacht dat de inhoud vd doos plastic vrij zou zijn (dat was mijn bewuste wens). Door een aanname van mijn kant mailde ik mijn teleurstelling, maar ik bleek ernaast te zitten. Wat op plastic leek bleek mais! Ik zei sorry en vervolgens kreeg ik een nare mail over mijn mail die niet voor mij bedoelt was. En niet eens een sorry toen ik hier op attendeerde. Ik heb nooit eerder zo’n slechte ervaring gehad

wagemaker

Meer over de feedback. Klantvriendelijkheid kan ik niet beoordelen, ik heb via internet besteld. De lage cijfers gelden dan ook als neutraal

Westenbrink-den Uyl

Ik vond dat wij de bestelling vrij vlot mochten ontvangen. Niets dan lof.

L

Prima klantenservice, goed en snel geholpen en antwoord op mijn vraag gekregen. Top!

Jenneke ten Brinke

Snelle levering, zorgvuldig en goed verpakt !

Réaction de la Grainesdehollande.fr:

Geachte klant, De greengifts kun je inderdaad los bestellen, maar ook in een showdoos met 40 stuks. Deze doos is bestickerd in de stijl van de doosjes en wordt voornamelijk gebruikt om neer te... Geachte klant, De greengifts kun je inderdaad los bestellen, maar ook in een showdoos met 40 stuks. Deze doos is bestickerd in de stijl van de doosjes en wordt voornamelijk gebruikt om neer te zetten. We rekenen voor deze showdoos € 1,00. Dat is de reden dat het in deze doos iets duurder is. Met vriendelijke groet, Petra Walenkamp Allezadenkopen.nl