Avis

36584 avis
Evaluer ce site

92% des clients recommandent cette société.

36584 Avis

Marleen Schuman

Ich habe mehrere Ferienwohnung gefunden im Ort und der Umgebung, wo ich übernachten wollte.

Liebe Frau Schuman,
herzlichen Dank für die Bewertung unserer Webseite. Wir freuen uns, dass Sie passende Angebote für sich gefunden und die Anbieter zügig auf Ihre Anfragen reagiert haben....
Liebe Frau Schuman,
Mit freundlichen Grüßen
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

Stefan Schulz

B en B van Anneke en Ton

Sehr geehrter Herr Schulz,
herzlichen Dank für Ihr positives Feedback. Wir freuen uns, dass Sie eine passende Unterkunft bei uns auf der Webseite gefunden haben.
Mit freundlichen...
Sehr geehrter Herr Schulz,
Mit freundlichen Grüßen
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

W.J. van den Brink

Goed, met een schuin kantje/taluudje

Beste W.J. van den Brink,
Beste W.J. van den Brink,
Bedankt voor uw feedback. Echter is uw feedback waarschijnlijk bedoeld voor de B&B. Er is een review verzoek naar u verzonden de dag na vertrek om een review te schrijven voor uw verblijf bij de B&B. Deze heeft u ontvangen via de mail.
Mocht u deze mail niet meer hebben, kunt u via het contactformulier op de website laten weten bij welke B&B u heeft verbleven.

Boof

Logeren

Beste Boof,
Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met onze website.
Bedandbreakfast.nl is een platform voor kleinschalige...
Beste Boof,
Bedandbreakfast.nl is een platform voor kleinschalige accommodaties. Het kan voorkomen dat er kleinschalige hotels op de website worden vermeld.
Mochten wij u nog ergens bij kunnen helpen, kunt u via het contactformulier op onze website contact met ons opnemen.

Turija

Matig

Beste Turija,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wij vinden het jammer om te horen dat u geen fijne ervaringen heeft gehad met onze website.
We vinden het erg vervelend dat u niet...
Beste Turija,
We vinden het erg vervelend dat u niet terecht kunt bij de gewenste B&B. Wellicht is de B&B-eigenaar vergeten zijn kalender bij te werken of is er iets tussendoor gekomen. Dit is voor u natuurlijk erg vervelend en dit maakt het reserveren van een B&B een stuk lastiger.
U kunt via het contactformulier op de website laten weten wat er volgens u verbeterd kan worden aan onze website. Ook kunt u via het contactformulier aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring heeft gehad, zodat wij naar de situatie kunnen kijken en gepaste actie kunnen ondernemen.

Marcel

Slecht

Beste Marcel,
Beste Marcel,
Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het jammer dat u geen positieve ervaring heeft gehad op onze website. Wij willen u graag verder helpen, wellicht kan er een fijne oplossing worden gevonden.
Zou u via het contactformulier op onze website willen laten weten wat uw ervaringen zijn met onze website? Wij hopen dat wij u hiermee verder kunnen helpen.
Alvast hartelijk bedankt.
Met vriendelijke groeten,

de Jong

B&B

Beste de Jong,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat fijn om te horen dat u positief bent over onze website. Wij hopen dat onze website u kan helpen met het vinden van een fijne B&B....
Beste de Jong,
Mochten wij ergens bij kunnen helpen, kunt u via het contactformulier op de website contact met ons opnemen.