Opiniones

31895 opiniones
Escriba la opiniones

92% de los clientes recomienda esta empresa.

31895 Opiniones

Jolanda van der Loo

B&B snel gevonden en geboekt!

J vd meer

Voor het eerst naar b&b

Alfred Müller

Zum ersten mal auf dieser Seite eine Unterkunft gesucht und dann auch gefunden. Schön wäre es jedoch wenn die Unterkünfte nach Regionen z.b Strand , Binnenland gebündelt wären

Patricia van Zanten

Overzichtelijk maar kan beter

Sabine

Overzichtelijke website, maar helaas geen beschikbare B&B's.

Respuesta de la Bedandbreakfast.nl:

Beste Sabine,
Beste Sabine,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

M. H. De Jonge

Aanbod groter dan werkelijkheid

Respuesta de la Bedandbreakfast.nl:

Beste M.H. De Jonge,
Beste M.H. De Jonge,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u 10 keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
De meeste bed & breakfasts houden hun beschikbaarheidskalender gelukkig keurig up to date. Wij brengen de B&B's die hun beschikbaarheid inzichtelijk maken ook prominenter in beeld om onze bezoekers een beter aanbod te kunnen bieden.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl