Correcte afhandeling
Informatie op de Lendahand website

Duidelijke info op site, genoeg nieuwe projecten, mooie verdeling van verschillende projecten, goede afhandeling van inversteringen. misschien betaling creditkaart wel met mee beveiliging opzetten.

Makkelijk te gebruiken en voelt goed om in die landen te investeren. Heb wel het gevoel dat er veel geld naar de Lendahand organisatie gaat en vraag me af of dat nodig is. Zou er niet een deel...

Reactie Lendahand:

Dank voor uw feedback! Sinds de start in 2013 houdt Lendahand op elke euro die we van onze partners als rentevergoeding krijgen ongeveer 3 cent in. Daar moeten we alles van betalen. We zijn dan ook nog niet winstgevend, maar hopen dat volgend jaar te worden. Voor de duidelijkheid: voor een investeerder is alles gratis bij Lendahand. Alles komt uit die 3% marge. hgr Peter

Goede manier om ondernemers te helpen in een ontwikkelingsland. Je wordt er zelf ook financieel beter van.

Marco

Via Lendahand al in veel projecten geïnvesteerd. De informatievoorziening is goed. Ook bij problemen met terugbetalingen (die niet vaak voorkomen) wordt regelmatig een update verstuurd. Wat mij...

Trees van den Hoogen

Top Lendahand maakt het zeer eenvoudig om wereldwijd te investeren in goede projecten die een positieve impact hebben op meerdere terreinen.

Wilgert Velinga

Helemaal top. Al jarenlang tevreden investeerder!

Trees van den Hoogen

Goed. Goede informatie op de website. Leuke rente. En je steund derde wereldlanden. Win win situatie.

Goede ervaring, maar met kleine slag om de arm > eerst maar eens even afwachten qua uitbetaling , mvg