194 reviews
Write a review

99% of the customers recommend this company.

Wat vindt u van de bestel procedure? - Ease of ordering
Levertijd - Delivery speed
Wat vindt u van de informatie op de website? - Information on the website?
Responstijd - Response time
Klantvriendelijkheid - Customer service

Family Westhuis

Aankoop : PRIME WIRELESS PRO SOUNDBASE.
Aankoop : PRIME WIRELESS PRO SOUNDBASE.
Even puzzelen in de begin , maar dankzij telefonisch contact zelfs zo fantastisch in kunnen stellen zodat mijn externe internet radio ontvanger bij ander bedrijf kan worden geannuleerd. Zeer goed en krachtig geluid. Eenmaal ingesteld makkelijk in gebruik. Deze webshop is een aanrader!

Sterke punten - Strengths

Persoonlijke benadering wordt door mij zeer op prijs gesteld.

Ga zo door!

Fridtjof Morthier

Teruggekeerd na eerdere aankoop om dezelfde redenen: duidelijke website, veel betaalmogelijkheden, prijs, snel antwoord via mail!

Sterke punten - Strengths

Snelle dienstverlening en levering!

Wim

Behulpzaam en een zeer goede service!

Expertise & service

Nvt

De Maesschalck

Schitterend

Sterke punten - Strengths

De verwijzing naar recensies.

Verbeteringen of suggesties - Improvements or suggestions

Een betere verwijzing naar meer dokumentatie ... zoals in dit geval de uitgebreide gebruiksaanwijzing.

Fred

Uitstekende service. Kreeg een dual SVS SB-3000 thuisgestuurd.
Plaatsing bleek een probleem en na veelvuldig samen testen in overleg besloten een SB-4000 te proberen.
Dat bleek een schot...
Uitstekende service. Kreeg een dual SVS SB-3000 thuisgestuurd.
Dat bleek een schot in de roos.
Het verschil in bedrag kreeg ik dezelfde dag nog terug.
Er werd echt de tijd genomen. Zelfs de directeur van SVS zelf heeft geholpen om tot een goed resultaat te komen.

Sterke punten - Strengths

Zeer behulpzaam, adequaat en erg vriendelijk.

Verbeteringen of suggesties - Improvements or suggestions

Er zullen vast verbeteringen zijn, maar ik zou ze zo even niet bedenken.

xavier van Prattenburg

Super, Jan gaat doet alles voor zijn klanten .

Betrouwbaar, klantvriendelijk,klantgericht en meedenkend

Blijven zoals Jan is . 110 % betrouwbaar

Willem van der Wal

Uitstekend geholpen met een probleem in de HDMI-handshake met mijn receiver. Werd veel en onvermoeibaar energie ingestoken. Zo fijn.

Aftersale service. Overweldigend.

Serwé

Super goed geholpen twijfelde nog tussen de sb3000 en 4000 tog gegaan voor de 4000 op aanraden van jvb
Wouw wat een sound je hoort hem totaal niet het is alsof het uit de hoofd speakers komt en met een film als hij nodig is dan word je er bang van zo gaaf
Set: nad m10 /scan-speak A4 / svs sb4000

xmnr

Ganz frischen Vanity Pro 8ch von audiopraise bestellt - checkout ging zuerst nicht, aber sehr gut gelöst

Sterke punten - Strengths

Hohes Interesse an Kundenzufriedenheit.

Verbeteringen of suggesties - Improvements or suggestions

Webshop war im Umbau und vieles ging nicht im Dez 2021. Daher erster Eindruck wohl nicht repräsentativ.

Antony

Perfect. Contact gezocht hoe snel ik een SVS subwoofer in huis zou kunnen hebben vlak voor kerst om 16:30 in de middag. Was geen probleem deze zou de volgende dag worden geleverd. En dat werd ie... Perfect. Contact gezocht hoe snel ik een SVS subwoofer in huis zou kunnen hebben vlak voor kerst om 16:30 in de middag. Was geen probleem deze zou de volgende dag worden geleverd. En dat werd ie ook. Wat een kanon. Mijn volgende upgrade (front center en rears) komen ook zeker hier vandaan!!

Sterke punten - Strengths

Super communicatie. Na mijn bestelling een aantal keren gebeld en de volgende ochtend ook nog om te zorgen dat de levering zo soepel mogelijk zou verlopen.

Verbeteringen of suggesties - Improvements or suggestions

Geen. Creditcard kosten zijn hoog maar begrijpelijk.