673 reviews
Write a review

96% of the customers recommend this company.

Frans Hutschemaekers

Vriendelijk ontvangst in de galerie Eindhoven. Uitstekend advies gekregen en zijn zeer tevreden over onze aankoop welke goed verpakt werd om zelf mee te nemen.

Tinus Donkers

Voor onze nieuwe inrichting zijn we door medewerkers van Kunstvoorinhuis goed geadviseerd. De schilderijen die we uiteindelijk hebben gekocht geven nog steeds dagelijks veel voldoening. Ook is het... Voor onze nieuwe inrichting zijn we door medewerkers van Kunstvoorinhuis goed geadviseerd. De schilderijen die we uiteindelijk hebben gekocht geven nog steeds dagelijks veel voldoening. Ook is het goed om te vermelden dat de garantie geen wassen neus bleek te zijn. Al met al…. Heel tevreden met de schilderijen!

Irene

Eerste schilderij zaten allemaal strepen op, dat zou door de lichtinval komen werd gezegd. Maar dit was absoluut niet zo. Konden geld terugkrijgen of nieuw schilderij laten maken. Kozen voor nieuw... Eerste schilderij zaten allemaal strepen op, dat zou door de lichtinval komen werd gezegd. Maar dit was absoluut niet zo. Konden geld terugkrijgen of nieuw schilderij laten maken. Kozen voor nieuw schilderij en deze was naar volle tevredenheid.

Thea Pennings

Heel fijn,alleen staaldraad was vergeten voor op te hangen. Heb meteen contact opgenomen en dit komt eigenlijk nooit voor zeiden ze. Na een paar dagen is er iemand gekomen om dit alsnog te... Heel fijn,alleen staaldraad was vergeten voor op te hangen. Heb meteen contact opgenomen en dit komt eigenlijk nooit voor zeiden ze. Na een paar dagen is er iemand gekomen om dit alsnog te bevestigen,en samen met ons opgehangen.

Anne Marie Tieter

Levering zoals afgesproken, mooie schilderijen.

Private persoon

De schilderijen zijn zoals beschreven op de website, zeer goede kwaliteit en prachtige kleuren.
De verzending is zeer verzorgd en goed ingepakt om schade te voorkomen.

Asselman

Zeer mooie, perfect afgewerkte schilderijen.
Zeer vriendelijke mensen en zeer correct.

Claessen Wim

Zeer correcte afspraken gemaakt en nagekomen zowel bij bestelling als aflevering

Christel van Hooff

Goed.

Steenhuis

Prachtig mooi geschilderd, precies zoals wij het wilden en ook de kleuren exact goed. Heel erg blij mee!