673 Reviews

Frans Hutschemaekers

10/10

Vriendelijk ontvangst in de galerie Eindhoven. Uitstekend advies gekregen en zijn zeer tevreden over onze aankoop welke goed verpakt werd om zelf mee te nemen.

Tinus Donkers

8/10

Voor onze nieuwe inrichting zijn we door medewerkers van Kunstvoorinhuis goed geadviseerd. De schilderijen die we uiteindelijk hebben gekocht geven nog steeds dagelijks veel voldoening. Ook is het... Voor onze nieuwe inrichting zijn we door medewerkers van Kunstvoorinhuis goed geadviseerd. De schilderijen die we uiteindelijk hebben gekocht geven nog steeds dagelijks veel voldoening. Ook is het goed om te vermelden dat de garantie geen wassen neus bleek te zijn. Al met al…. Heel tevreden met de schilderijen!

Irene

7/10

Eerste schilderij zaten allemaal strepen op, dat zou door de lichtinval komen werd gezegd. Maar dit was absoluut niet zo. Konden geld terugkrijgen of nieuw schilderij laten maken. Kozen voor nieuw... Eerste schilderij zaten allemaal strepen op, dat zou door de lichtinval komen werd gezegd. Maar dit was absoluut niet zo. Konden geld terugkrijgen of nieuw schilderij laten maken. Kozen voor nieuw schilderij en deze was naar volle tevredenheid.

Thea Pennings

10/10

Heel fijn,alleen staaldraad was vergeten voor op te hangen. Heb meteen contact opgenomen en dit komt eigenlijk nooit voor zeiden ze. Na een paar dagen is er iemand gekomen om dit alsnog te... Heel fijn,alleen staaldraad was vergeten voor op te hangen. Heb meteen contact opgenomen en dit komt eigenlijk nooit voor zeiden ze. Na een paar dagen is er iemand gekomen om dit alsnog te bevestigen,en samen met ons opgehangen.

Anne Marie Tieter

9/10

Levering zoals afgesproken, mooie schilderijen.