133 reviews
Write a review

100% of the customers recommend this company.

Professionele advisering

Ad Derksen

Enorm krachtig marketing apparaat en een sterk internationaal netwerk zijn geen loze woorden, ik heb het zelf ervaren. Mijn Hallberg Rassy was echt erg snel verkocht tegen een uitstekende prijs.... Enorm krachtig marketing apparaat en een sterk internationaal netwerk zijn geen loze woorden, ik heb het zelf ervaren. Mijn Hallberg Rassy was echt erg snel verkocht tegen een uitstekende prijs. De Finse koper kwam via hun contacten in Finland. De gehele transactie verliep professioneel en adequaat. Ik heb zelf letterlijk niks hoeven te doen, alleen mij spullen van het schip gehaald. Enorm bedankt voor de dienstverlening en zeker tot over een paar jaar.

Anonymously

Zeer professioneel, vriendelijk en snelle reacties op mails en telefoon.

Reply White Whale Yachtbrokers:

Bedankt voor uw reactie en de aangegeven verbeter punten. Alle regio kantoren werken reeds samen met lokale bedrijven voor schoonmaak, reparatie en onderhoud aan uw vaartuig. U kunt als koper en als... Bedankt voor uw reactie en de aangegeven verbeter punten. Alle regio kantoren werken reeds samen met lokale bedrijven voor schoonmaak, reparatie en onderhoud aan uw vaartuig. U kunt als koper en als verkoper altijd van onze contacten gebruik maken, daarmee bent u zeker van de juiste vakmensen voor een verantwoorde prijs.

Remco Hageman

Een prettig contact met de heer Dijkstra. Hij denkt mee en komt tot resultaten.

Anonymously

Goede ervaring met het aankopen van een schip.

R.I. Vieri

In June White Whale International sold my beautiful Hallberg Rassy

Strengths of White Whale

All in all a a pleasant experience

L. Martín

Bought a Dufour 30 Classic

Friendly and professional

R. Neil

Excellent.

Strengths of White Whale

Always a quick response, even after business hours and arranged a good deal for transport.

B. Tzevelekos

I bought my boat via White Whale Willemstad 5 years ago in Holland. 2 months ago White Whale International sold my boat, located in Greece. I wanted to use their expertise again, as my experience... I bought my boat via White Whale Willemstad 5 years ago in Holland. 2 months ago White Whale International sold my boat, located in Greece. I wanted to use their expertise again, as my experience was very good. They took the pictures in Greece and found a buyer within 3 months. Thumbs up, super job!

Jan Dobrogowski

Over all excellent experience due to Guido van der Berg's professionalism and easy efficiency.

Easy going efficiency, no-nonsense