366 reviews
Write a review

99% of the customers recommend this company.

Information on the website
General contact by email?
Personal attention
Content of the course
Customer service
Knowledge of the instructor

Leonardo Galardi

Very good course. I learned more than what I expected. Teacher delivered the course in a friendly way and always with a smile on her face.

Strengths

Lot of practice on the boat. Friendly environment.

Leonard Dewaele

Uitstekende ervaring met RIB School! Zeer snelle en correcte respons bij het e-mailen.
Ik kan RIB School direct aanbevelen aan iedereen!
Top marks.

Strengths

Een zeer goede afwisseling van theorie en praktijk die er voor zorgt dat de cursus niet aanvoelt als een intensieve opleiding, Maar eerder als een ontspannen training.
Maar vergis je niet: je...
Maar vergis je niet: je krijgt effectief alles mee op de cursus om met zelfvertrouwen te varen.

n.v.t.

Leonard Dewaele

Uitstekend!
Ik kan geen enkel punt van kritiek bedenken: RIB School was correct en snel, dus een aanrader voor iedereen die een powerboatcursus overweegt te volgen!

Strengths

Een zeer goede afwisseling van theorie en praktijk maakt dat je alle benodigde basiskennis voor het varen op zee meekrijgt én toch het vaargevoel en het manoeuvreren in de vingers krijgt. Deze... Een zeer goede afwisseling van theorie en praktijk maakt dat je alle benodigde basiskennis voor het varen op zee meekrijgt én toch het vaargevoel en het manoeuvreren in de vingers krijgt. Deze afwisseling van theorie en praktijk houdt de opleiding ook gevarieerd, zonder dat het belastend aanvoelt.
Ikzelf had geen voorgaande vaarervaring, maar na twee dagen kan ik wel met het nodige zelfvertrouwen in een boot stappen.

niet van toepassing

jeroen scholten

Leuke en leerzame ervaring. Aan te bevelen!

Strengths

zeer goede praktische begeleiding op alle fronten

Advice for improvement

Tijdens praktijk misschien nog iets meer aandacht voor theorie

Edwin

Laatste tweedagen ben ik op een profesionele mannier klaar gestoomt tot RYA Powerboat level 2 pilot. Een aanrader, een must have.

Strengths

Katinka, straalt en geeft vertrouwen hoe je een boot moet en kan manoeuvreren.

Romea Terpstra

Ik vond het een erg leuke cursus. Ik heb veel bijgeleerd en meer ervaring opgedaan. De begeleiding van Katinka was zeer duidelijk en werd uitgelegd met veel geduld. Kortom, top dagen met veel... Ik vond het een erg leuke cursus. Ik heb veel bijgeleerd en meer ervaring opgedaan. De begeleiding van Katinka was zeer duidelijk en werd uitgelegd met veel geduld. Kortom, top dagen met veel persoonlijke aandacht!

Strengths

De cursus was erg duidelijk en leuk.

Niet van toepassing

Nigel Grant

Good experience - training was complete and answered questions.

Good team - personal attention

barro

Super cursus gehad bij de Ribschool. veel geleerd en vooral veel duidelijkheid betreft het varen zeker aan te raden!

Strengths

super goede uitleg en vooral de theorie naar de praktijk toepassen is super!

niet van toepassing.

Anonymously

Mooie ervaring, praktijkdeel zeer leerzaam

Strengths

Persoonlijk, veel ervaring en goed materiaal

Archy de Koning van Fast Forward Freight

Wat een leuk bedrijf en wat een leuk verhaal hoe ze ooit zijn begonnen.
Niets dan lof, de cursus sprak tot mijn verbeelding waardoor het makkelijker werd de materie tot mij te krijgen

Strengths

Behalve dat de lessen ook heel duidelijk waren, kregen wij ook lessen over de maan en de gevolgen van eb en vloed. veel over de natuur geleerd.

geen!