366 reviews
Write a review

99% of the customers recommend this company.

Information on the website
General contact by email?
Personal attention
Content of the course
Customer service
Knowledge of the instructor

Ab Steenvoorden

Goed opgezet, erg duidelijke instructie en heel fijn om met goed materiaal te werken.

Strengths

Heel duidelijk en to the point uitleg. Erg goed materiaal. Super locatie voor zowel theorie als de praktijk.

Advice for improvement

Meer profileren als vaaropleiding voor expeditie personeel op social media.
Bijvoorbeeld op de groep Boatpeople op FB

F

Heel fijn om van Katinka alles te leren over het varen van een Rib en Zodiak! Goede sfeer, alles rustig in stapjes, interessant en prachtig om op de Noordzee te varen!

Strengths

Goede cursus, persoonlijk en gezellig!

Ivonne van Halle

Mijn man en ik deden een powerboat om te leren een RIB boat te varen. Katinka gaf echt top les. Duidelijk, positief en veel interessante voorbeelden. Ook het praktische deel was erg goed en... Mijn man en ik deden een powerboat om te leren een RIB boat te varen. Katinka gaf echt top les. Duidelijk, positief en veel interessante voorbeelden. Ook het praktische deel was erg goed en leerzaam. Katinka en haar man hebben veel ervaring bij de reddingsbrigade, brandweeractiviteiten aan de kust, training kustwacht e.d. Ik ben echt bij dat we deze cursus gedaan hebben.

Strengths

Positief, duidelijk, praktisch, heel leerzaam en een internationaal erkend certificaat.

Anonymously

We deden en supergoede powerboattraining bij Katinka van de RIB school. Ze geeft heel fijn les, duidelijk, heel praktijkgericht en met veel positieve feedback van wat goed ging en beter kon. Ze... We deden en supergoede powerboattraining bij Katinka van de RIB school. Ze geeft heel fijn les, duidelijk, heel praktijkgericht en met veel positieve feedback van wat goed ging en beter kon. Ze heeft ook veel ervaring. We hebben veel geleerd. Er zat 1 week tussen dag 1 en dag. Dat was fijn om in het boek na te lezen en het te visualiseren.

Duidelijk en praktisch.

Ceriel

Wij hebben de RYA Level 2 opleiding gevolgd, en, samengevat, 't is een 10. Prima instructeur met veel ervaring, uitstekend materiaal, afwisselende trainingsomgeving. Een aanrader!

Strengths

Kennis instructeur, voldoende theorie en ruime praktijkoefeningen.

Rick Venemq

Na 2 dagen heel veel geleerd van Katinka, een hele leuke leerzame cursus, met veel advies uit de praktijk een echte aanrader ook voor ervaren schippers

Je leert er echt wat

Advice for improvement

Heb ik niet kunnen ontdekken

Cédric

Opleiding begonnen 26/08/2019 opgevangen en contact gehad met katinka, reageert erg netjes op zowel telefoon als email. 2 dagen onwijs veel plezier gehad en mega veel geleerd! Op naar de... Opleiding begonnen 26/08/2019 opgevangen en contact gehad met katinka, reageert erg netjes op zowel telefoon als email. 2 dagen onwijs veel plezier gehad en mega veel geleerd! Op naar de superjachten met het PB2 certificaat! Bedankt voor alles!

Nvt

Koen Jongerling

De dag indeling van onze 1 daagse vaaropleiding was zeer goed gepland. Theorie in de morgen met een bakje koffie en daarna heel erg veel praktijk. Ik heb heel erg veel geleerd en voelde zeker dat... De dag indeling van onze 1 daagse vaaropleiding was zeer goed gepland. Theorie in de morgen met een bakje koffie en daarna heel erg veel praktijk. Ik heb heel erg veel geleerd en voelde zeker dat iedereen op zijn eigen niveau werd getest.
Katinka was heel erg enthousiast en had heel erg veel informatie om te geven van haar eigen ervaringen.

Strengths

Veel kennis. Enthousiaste en zeer vriendelijke instructeur. Goed materiaal.

Advice for improvement

Water mee op de boot en een momentje pakken om te kunnen drinken. Een wat meer gestructureerde uileg. Ookal begrijp ik dat dit lastig in het Engels werden woorden wel is verandert op de boot en... Water mee op de boot en een momentje pakken om te kunnen drinken. Een wat meer gestructureerde uileg. Ookal begrijp ik dat dit lastig in het Engels werden woorden wel is verandert op de boot en hierdoor kwam wat verwarring.

Pauline Boswijk

Super gehad, veel geleerd. Uitleg heel duidelijk en rustig. En ook erg gezellig :-)

Justin de Koning

Super ervaring! Veel geleerd door de rustige en duidelijke uitleg.

Strengths

De goede manier hoe alles moet