1106 reviews
Write a review

99% of the customers recommend this company.

Thyssenkrupp Liften B.V.

Onze ervaring met Flexas is erg goed.
medewerker Bas dacht goed mee en heeft een aantal goede alternatieven aangeboden.

RJO

Erg goed geholpen, verschillende goede kantoorruimtes bekeken. Momenteel kunnen wij toch langer blijven in ons huidige kantoor. In de toekomst zal ik Flexas zeker weer inschakelen.

Alexandra van Slooten, The Office Operators

Ik heb altijd een erg leuke en een professionele samenwerking met Flexas.nl. Ze vragen goed door bij de huurder om de zoekvraag zo helder mogelijk te krijgen en de juiste match bij de verhurende... Ik heb altijd een erg leuke en een professionele samenwerking met Flexas.nl. Ze vragen goed door bij de huurder om de zoekvraag zo helder mogelijk te krijgen en de juiste match bij de verhurende partij te kunnen vinden. Het persoonlijk contact met name met Kaj is ook van onschatbare waarde. Ga zo door!

Sandra Warmenhoven

Erg vriendelijk en meedenkend

Marc van Lokven / Marvalous BV

Goede, vriendelijke en professionele service op maat! Heldere communicatie en alles werd tijdig en goed opgevolgd. Binnen no-time had ik de kantoorruimte waar ik naar op zoek was.

StartDock

Wij zijn erg tevreden over het team van Flexas. De communicatie met Flexas is altijd prettig en ze leveren klanten aan die echt bij ons passen. Ga zo door Flexas!

Zapp office

Een mooie organisatie met enthousiaste medewerkers.

Michel Strating / Regus

Geweldige ervaring, altijd behulpzaam en meedenkend.

Talentengroep Nederland

Prima service, fijn contact en zeer vriendelijk. Daarnaast denken ze met ons mee.

TrustMarketing

Wat een top ervaring is dit zeg! Wij zijn een ondernemend bedrijf wat een sterke groei aan het meemaken is en hadden meer ruimte nodig. Overigens hebben wij bepaalde eisen en die zijn niet de... Wat een top ervaring is dit zeg! Wij zijn een ondernemend bedrijf wat een sterke groei aan het meemaken is en hadden meer ruimte nodig. Overigens hebben wij bepaalde eisen en die zijn niet de makkelijkste. Waar ik 100 makelaars heb gesproken en nergens uit ben gekomen, had ik bij Flexas aan 1 telefoontje genoeg. Ik heb verteld wat ik zocht, nodig had, wat ik te bieden had, wanneer ik het nodig had en wat de specifieke eisen waren. En de volgendr dag had ik al een afspraak met de desbetreffende makelaar. Alles wat ik hierboven besproken heb zat erbij. Perfect! We hebben de contracten ondertekend en voila! En in zo'n korte tijd ook... Ik zou IEDEREEN Flexas aanraden.

Bedankt voor de professionele hulp!