Reviews

9.1 / 10
75 reviews
Write a review

92% of the customers recommend this company.

75 Reviews

Christine Sharp

8/10

This is a very good product; it would be beneficial to have a more comprehensive description of the fixing procedure ( with a leaflet included) rather than having to rely on online information... This is a very good product; it would be beneficial to have a more comprehensive description of the fixing procedure ( with a leaflet included) rather than having to rely on online information (which often is not available in remote parts)

Strengths

the delivery was very prompt, in good order. the system very effective


Anonymously

8/10

Purchased a couple of the 4m kits which were delivered quickly. System works well but the kits have a completely inadequate number of perlons/hooks so plan to order extras.


Anonymously

10/10

Very fast and efficient ordering and delivery. Product was as described and easy to install

Strengths

No Hassle shopping


Anthony Weitz

9/10

These guys are incredible. I ordered the same shipment twice, which was rejected both times by a Send-On service based in the UK because of size restrictions. PHS didn't bat an eye, gave me a full... These guys are incredible. I ordered the same shipment twice, which was rejected both times by a Send-On service based in the UK because of size restrictions. PHS didn't bat an eye, gave me a full refund both times even though they had gone through the packing, shipment and return, all at my expense, twice! The shipping department kept their cool in spite of the complications, and bent over backwards to help. Thank you, my next order is definitely with you guys!

Strengths

Speedy execution of orders, good feedback on the telephone, email updates on mail delivery and tracking, great products.


R De

10/10

Perfect product en service! Heel tevreden over onze aankoop bij dit bedrijf

Strengths

Snel en goede communicatie


Anonymously

8/10

Good experience, easy to order and delivery was fine

Strengths

Website with lots of useful information


A G BALL

4/10

Initially good - very swift delivery of my order. Although no communication - would be nice to receive notification of dispatch.
However I realised I had mis-ordered and had left out a couple...
Initially good - very swift delivery of my order. Although no communication - would be nice to receive notification of dispatch.
However I realised I had mis-ordered and had left out a couple of very small items. When trying to order these separately the shipping offered was almost as much as the goods; when in reality they would have been shipped for little more than a pound.
I contacted the company who simply suggested I source the item from another online retailer.
Extremely poor service to a new customer and if future I may as well just use the other online supplier.

Strengths

Prompt delivery

Reply Eyevolution Ltd:

Dear A G Ball,
We are sorry to hear that you are not fully satisfied with our delivery options. We don't have a contract with The Royal Mail postage company so we can't give you that delivery...
Dear A G Ball,
We are sorry to hear that you are not fully satisfied with our delivery options. We don't have a contract with The Royal Mail postage company so we can't give you that delivery option. We suggested our other Artiteq webshop to give you some more delivery options.
Best regards,
Picturehangingstore.co.uk
Customer Service


Michael Brazier

10/10

Very clear website and excellent range of products. Exactly what I needed to hang a collection of pictures in flexible locations and without damage to walls.

Strengths

Range of products. Reasonable prices. Very good quality products that are very well designed.



Anonymously

4/10

Fine in terms of goods bought - but UPS on your behalf delivered to the wrong address - we asked you to deliver to our address on the Isle of Wight - but you delivered instead to our billing address... Fine in terms of goods bought - but UPS on your behalf delivered to the wrong address - we asked you to deliver to our address on the Isle of Wight - but you delivered instead to our billing address in Hertfordshire

Strengths

See above


Frederique Driessen

10/10

Very helpful, easy to order and delivery was on time without any problems

Strengths

Knowledge of their products