7714 reviews
Write a review

98% of the customers recommend this company.

Petra

Enorm goede producten, snelle levering en fijne hulp als je vragen hebt!!!

A

Dalia

Kelly

Je kan alle bakbenodigheden vinden op de site.

Marion

Zeer positief

Sanne_

Its great

Strengths

Always great customer service and great products

Improvements or suggestions

Bring back Massa Ticino

Jonita

Hele fijne webshop. Zeer ruim assortiment. En altijd een fijne uitleg waar je de producten voor kunt gebruiken. Ik als beginnend taarten bakker vind het soms lastig met de producten. Wat kan je bv... Hele fijne webshop. Zeer ruim assortiment. En altijd een fijne uitleg waar je de producten voor kunt gebruiken. Ik als beginnend taarten bakker vind het soms lastig met de producten. Wat kan je bv waar voor gebruiken. Maar dit wordt allemaal keurig netjes uitgelegd.

Hanne

Ik ben heel tevreden over deleukstetaartenshop.nl! Ik heb er altijd al mijn bakspullen gekocht en altijd heel tevreden. Ze zetten handige filmpjes online waardoor je weet hoe je tools moet... Ik ben heel tevreden over deleukstetaartenshop.nl! Ik heb er altijd al mijn bakspullen gekocht en altijd heel tevreden. Ze zetten handige filmpjes online waardoor je weet hoe je tools moet gebruiken, de website heeft handige zoekfuncties,... en ze zijn SUPER vriendelijk, je krijgt meteen antwoord als je vragen hebt of ze sturen heel snel een vervangproduct als iets stuk is!

Lee-Ann

Supergoede assortiment voor een goede prijs

Edu Hoekstra

Super snel de spullen ontvangen