8183 reviews
Write a review

98% of the customers recommend this company.

Nathalie Wauters

Snelle en goede service

Esther de Ruig

Snelle en duidelijke reactie op mijn mail

Els Goddard

Snelle bezorging maar product had scheuren

Reply Deleukstetaartenshop.com:

Beste Els , vervelend om te vernemen dat product niet in orde was. We hebben een mail naar je gestuurd met een oplossing . Vr Gr De Leukste Taartenshop

Katrien Meersman

Super vlotte service

Linda Bongers

Rosella Wentzel

Snelle levering, lekkere producten ik ben zo tevrede gooi nu de website opnieuw open om nogmaals te bestellen. Enige minpuntje is de matige uitleg op de verpakking maar dit hebben ze expres in beeld... Snelle levering, lekkere producten ik ben zo tevrede gooi nu de website opnieuw open om nogmaals te bestellen. Enige minpuntje is de matige uitleg op de verpakking maar dit hebben ze expres in beeld gedaan met een qr code om plek te besparen en om het in meerdere talen aan te kunnen bieden vermoed ik. Dus vanuit dat perspectief handig maar niet voor de gene die het product koopt. Ook zou beter aangegeven moeten worden op de website welke ingrediƫnten je nodig heb bij het maken van het recept.

Naima Ch

Heel goede ervaring en producten snel geleverd.Laatste bestelling was beschadigd geleverd maar na contact snel opgelost en nieuwe product opgestuurd en extra geschenkje.Dank je wel!

Karin Tielemans

Levering kwam snel en was perfect inorde.
Levering kwam snel en was perfect inorde.
De filmjes die jullie bij bepaalde taart/gebak voorbeelden zetten, worden heel positief ervaren. Duidelijk uitleg en vermelding van gebruikte producten.

Jamilla Riebot

Het product is duidelijk omschreven alleen een duidelijkere gebruiksaanwijzing zou top zijn.

Mevrouw Rachel von Raesfeld Meyer

Goede en heerlijke producten