22845 reviews
Write a review

92% of the customers recommend this company.

Anonimo

Fijne filtermogelijkheden

D. Jong

GOEDE ZIN!

alexandra

Het zoekt gemakkelijk en snel.

A. Freije

Slechte beschikbaarheidsplanning

Beste meneer Freije,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?

Alvast vriendelijk bedankt.

Irma

Geen contact

Beste Irma,

Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat vervelend dat u geen reactie meer ontvangen heeft van een B&B waarbij u een aanvraag gedaan heeft. Normaal gesproken kunt u binnen 24 uur een reactie van de eigenaar verwachten. Wat vervelend ook dat de telefoonnummers niet in gebruik bleken te zijn. U mag ons altijd middels het contactformulier op onze website laten weten bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft. Wij kunnen dan contact opnemen met de accommodatie.

Onze excuses voor het ongemak!

L.Bos

Reserveren weet niet meer welke reservering Als het over wognum ging was de reactie snel Ging het over damwoude was er geen reactie

Beste meneer Bos,

Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat vervelend dat u geen reactie ontvangen heeft van een B&B waarbij u een aanvraag gedaan heeft. Normaal gesproken kunt u binnen 24 uur een reactie van de eigenaar verwachten. Mocht u inmiddels nog geen reactie van de B&B ontvangen hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. U mag ons dan middels het contactformulier laten weten bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft. Wij kunnen dan contact opnemen met de accommodatie.

Rik van Koetsveld

Prima website

J. Beemer

Eenvoudig in gebruik; duidelijk en accuraat