21506 reviews
Write a review

92% of the customers recommend this company.

René

Super

G Brinkman

Prima en gastvrij

J.Baggerman

Object blijkt helemaal niet vrij te zijn! Terwijl wel aangeboden wordt op jullie site!

Beste mevrouw Baggerman,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend.
Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?

Alvast vriendelijk bedankt.

David Gray

Very satisfactory. Website is easy to use and the property owner responded quickly to my reservation request

Strengths

There is a decent choice of accommodation at reasonable prices

Karla Jacobs

Gezocht en gevonden

Klaus Schertzinger

Danke für die freunliche beratung und unterstützung

Liesbeth

Beschikbaarheid online bleek offline geen beschikbaarheid

Beste Liesbeth,

Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. We vinden het nogmaals erg vervelend dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende B&B. We hebben hierover al contact gehad via de mail en hebben hierover ook contact opgenomen met de desbetreffende B&B-eigenaar.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

nvt

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Vervelend om te horen dat bleek dat dat de beschikbaarheid niet up-to-date was omdat deze niet was gekoppeld aan de reserveringssoftware van de B&B. Echter, kunnen B&B-eigenaren al hun kalenders met elkaar koppelen waardoor de kalender up-to-date blijft. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.

De meeste bed & breakfasts houden hun beschikbaarheidskalender gelukkig keurig up to date. Wij brengen de B&B's die hun beschikbaarheid inzichtelijk maken ook prominenter in beeld om onze bezoekers een beter aanbod te kunnen bieden.

Zou u ons via een contactformulier op onze website kunnen laten weten over welke B&B het hier gaat? Dan kunnen we hierover contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar.

Alvast vriendelijk bedankt!

Boersma

Het lijkt op de site of er plek is maar krijg van de eigenaars berichten dat het vol zit.

Beste meneer Boersma,

Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u twee keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.

Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!

Jako

Toch niet beschikbaar ....

Beste Jako,

Alvast vriendelijk bedankt.