18381 reviews
Write a review

92% of the customers recommend this company.

Toos Ingeveldt-Verhees

Handige website

Y. Van Liere

Duidelijk en overzichtelijk!

Caroline

Site die goed werkt en doet waar het voor bedoeld is

Lemmen

Positief

Carla Rijkens

Makkelijk, overzichtelijk en uitgebreid! Super site om een B&B te vinden die bij je past.

Ruud Wouters

Beschikbaarheidsdata onjuist

Reply Bedandbreakfast.nl:

Beste meneer Wouters,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfasts en pas na een herinnering antwoord kreeg. Normaliter reageren B&B-eigenaren binnen 24 uur. Daarnaast hebben deze B&B-eigenaren blijkbaar hun beschikbaarheidskalenders niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit ontzettend vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaren om hen dit uit te leggen en hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B's u deze ervaring gehad heeft?

Alvast vriendelijk bedankt.

Het team van Bedandbreakfast.nl

Elmieke Boot

Enthousiast over Bedandbreakfast.nl!

Marc

Jammer beschikbaarheid is niet actueel

Reply Bedandbreakfast.nl:

Beste Marc,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfasts. De B&B-eigenaren hebben blijkbaar hun beschikbaarheidskalenders niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaren om hen dit uit te leggen en hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B's u deze ervaring gehad heeft?

Alvast vriendelijk bedankt.

Het team van Bedandbreakfast.nl