J. Ammeraal

Slechte bezorging

Misschien goede kwaliteit, maar oet nog blijken.

Reactie Obelink.nl:

Hi, bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit het geval is, onze excuses voor het ongemak. We zien dat een deel van je bestelling bij DPD vertraagd was en dat deze inmiddels is geleverd. We zien... Hi, bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit het geval is, onze excuses voor het ongemak. We zien dat een deel van je bestelling bij DPD vertraagd was en dat deze inmiddels is geleverd. We zien ook dat je op het laatste moment nog hebt geprobeerd om het afleveradres te wijzigen. Helaas was dit te laat, want het pakket was intussen al onderweg voor aflevering. We wensen je desondanks veel plezier met de bestelling. Vriendelijke groeten team Obelink

R. Baumgartner

Met een boodschappenlijstje meer dan een uur onderweg naar Obelink. Binnen blijkt meer dan de helft van de artikelen niet aanwezig. Bij navraag bij een medewerker, blijkt dat veel producten wel op... Met een boodschappenlijstje meer dan een uur onderweg naar Obelink. Binnen blijkt meer dan de helft van de artikelen niet aanwezig. Bij navraag bij een medewerker, blijkt dat veel producten wel op de website staan, maar geleverd worden door andere bedrijven en dus niet op voorraad in de winkel zijn. Ditzelfde systeem wordt door bijv. Bol en Amazon ook gehanteerd. Van een kampeerwinkel verwacht ik dit niet. Ik wil een product kunnen bekijken en niet online moeten bestellen en dan weer retour sturen als het niet bevalt. Ik heb de website meerdere keren doorgespit en het is me niet opgevallen, mede omdat ik dit niet verwachtte. Het staat er inderdaad, kleiner en grijs gedrukt onder. Ik heb dus voor niets dit hele eind gereden, de hele winkel doorzocht, om vervolgens thuis een online bestelling te moeten doen, waarna mijn Mastercard en mijn creditcard niet geaccepteerd werden. Slechte zaak Obelink!

Niet gevonden

Reactie Obelink.nl:

Hallo, bedankt voor je review. We begrijpen dat het vervelend is dat je zo ver hebt moeten rijden en dat deze producten niet aanwezig waren in de winkel. Op onze website wordt bij deze producten... Hallo, bedankt voor je review. We begrijpen dat het vervelend is dat je zo ver hebt moeten rijden en dat deze producten niet aanwezig waren in de winkel. Op onze website wordt bij deze producten inderdaad aangegeven dat deze verkocht worden door één van onze verkooppartners. Ook staat er bij alle producten op onze website of deze in de winkel op voorraad zijn. Dit wordt onder de prijs/bestel kop weergegeven. Bij marketplace producten van onze partners wordt aangegeven dat deze niet op voorraad zijn in onze winkel. We vinden het erg vervelend dat het met de betaling niet lukte. Klanten die met een creditcard willen betalen kunnen momenteel hinder ervaren, onze excuses voor het ongemak. We zijn aan het uitzoeken waardoor dit veroorzaakt wordt. Je mag ons altijd contacteren via de klantenservicepagina zodat we je verder kunnen helpen: https://www.obelink.nl/klantenservice
Vriendelijke groeten team Obelink

Bert-Jan van der Mieden

We kwamen vanuit Apeldoorn en kochten gisteren voor ruim
€ 1300,00 diverse producten. U strooit continu met acties, maar op deze jubileumactie kregen we nergens korting op. Teleurstellend.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Peter

Tot op heden alleen maar positieve ervaringen met Obelink.
Recent, reizende in Spanje, een omvormer besteld die binnen een week geleverd werd op de camperplaats in Spanje.
Grote klasse en...
Tot op heden alleen maar positieve ervaringen met Obelink.
Grote klasse en mijn complimenten hiervoor.

Snelle levering, ook in het buitenland, en adequate opvolging van een technisch probleem.

de jong

Goed geholpen

snel

Stephan

Super fijne winkel en eenvoudig bestellen via internet

Snelle, Correcte en vriendelijk service

Joyce van essen

👍

Snel gewoon goed

Johan STOFFELS

Prima verlopen

Duidelijk, correct

Derikx

Altijd beleeft en snelle levering

Altijd correct

Kees van Beek

Goed bedrijf komt afspraken altijd na

Alles klopt altijd en netjes verpakt