Okido

Veel smaken niet op voorraad

Makkelijk bestellen

Meer op voorraad hebben

Syl

Lekker, suikervrij en andere smaken dan de normale suikervrije smaken in de winkel. Helaas waren veel smaken (die ik lekker vind en blijkbaar meer mensen) best lang niet op voorraad. Gelukkig nu wel... Lekker, suikervrij en andere smaken dan de normale suikervrije smaken in de winkel. Helaas waren veel smaken (die ik lekker vind en blijkbaar meer mensen) best lang niet op voorraad. Gelukkig nu wel weer. Levering is snel en gelukkig past het makkelijk in een brievenbuspakje zodat je er ook niet voor thuis hoeft te blijven.

Veel verschillende smaken en fijn dat je ze eerst via een proefpakket kan uitproberen.

Beoordeling direct zichtbaar toevoegen in de favo’s. Alle smaakjes in sticks want die zijn makkelijker mee te nemen om het water in de bidon bij hervullen op de dag van een smaakje te voorzien

Marijke De Smedt

Heel goed

Meer uitleg

Alex Gybels

Zeer tevreden. Ik gebruik het nu al meer dan een jaar. Dank zij Bolero drink ik zelden nog frisdrank. Heel wat lekkere smaken.

Niet speciaal

karen.desmet@mirom.be

Correcte service. verkeerde pakket ontvangen. mailtje met foto verstuurd en dit werd meteen rechtgezet

lekker, overzichtelijke site. gemakkelijk te bestellen

mss brievenbuspakketjes voorzien. nogal grote dozen voor beperkte inhoud

Caroline

Tot nu prima.

Heerlijk veel lekkere smaken .

Redelijk prijzig.

Arja Versloot van Holten

Top winkel met veel smaak keuze

Snel bezorgd veel keus qua smaak

Gratis verzenden

Diana

Lekkere limonade, scheelt veel pakken sap kopen

Diverse keuze opties voor favoriete smaken.

Petra Hogenbirk

Webshop werkt prima, overzichtelijk en snelle levering

Duidelijke omschrijvingen en overzichtelijk

Ligt misschien aan mijn eigen browser maar na verder kijken bij een artikel en weer teruggaan kom je weer bij het eerste artikel.

Lia