Reseñas

8.8 / 10
22837 reseñas
Escriba su opinión

95% de clientes recomiendan esta empresa.

22837 Reseñas

Auto Hammer Service GmbH

9/10

Alles zu unserem Besten Zufriedenheit


M. Thomas

9/10

Duidelijke website. Snel en netjes geleverd.


Maarten van Boeckholtz

10/10

Snelle service veel aanbod


Crum

10/10

Het is geweldig wat wij besteld hadden top voor snelle bezorging


Steven van Duin

4/10

Teleurstellend

Respuesta de la Panelesled:

Beste Klant,
Bedankt voor uw feedback!
Onze klantenservice heeft in een privé bericht contact met u opgenomen
voor een oplossing.
Hartelijk dank


De Graeve

1/10

Ik heb mijn bestelling niet gekregen....

Respuesta de la Panelesled:

Beste Klant,
hartelijk dank voor uw feedback.
Onze klantenservice heeft hiervoor contact met u opgenomen
om een oplossing aan te bieden,
Dank u wel


Patrick ElektricK

6/10

Volgens de site vandaag besteld morgen in huis, na week pas armatuur binnen

Respuesta de la Panelesled:

Beste Klant,
dank u wel voor uw feedback.
Helaas is uw order door een vertraging via de DPD niet op tijd afgeleverd.
Waarvoor excuses!
In middels is uw order al ontvangen, mocht u...
Beste Klant,
dank u wel voor uw feedback.
Helaas is uw order door een vertraging via de DPD niet op tijd afgeleverd.
Waarvoor excuses!
In middels is uw order al ontvangen, mocht u veder vragen hebben
dan kunt u gerust contact met ons opnemen.
Dank u wel


Hameroid

2/10

Helaas is voor 23.59 uur besteld , volgende dag in huis niet gehaald. Zat slechts 7 dagen naast.

Respuesta de la Panelesled:

Beste Klant,
dank u wel voor uw feedback.
Uw order was op tijd verzonden maar helaas door een vertraging niet op tijd afgeleverd.
Waarvoor excuses!
Uw order is in middels al...
Beste Klant,
dank u wel voor uw feedback.
Uw order was op tijd verzonden maar helaas door een vertraging niet op tijd afgeleverd.
Waarvoor excuses!
Uw order is in middels al afgeleverd, mocht u veder vragen hebben
dan kunt u gerust contact met ons opnemen.
Dank u wel


De Koster

2/10

Levering nog niet aangekomen na 14 dagen

Respuesta de la Panelesled:

Beste Klant,
hartelijk dank voor uw feedback, uw order was door de DPD vertraagd,
waarvoor excuses!
Deze is op 15-09-21 ontvangen.
Mocht u veder nog vragen hebben, dan hoor ik het...
Beste Klant,
hartelijk dank voor uw feedback, uw order was door de DPD vertraagd,
waarvoor excuses!
Deze is op 15-09-21 ontvangen.
Mocht u veder nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Dank u wel