Vurderinger

After Sales
7.5/10

53 Vurderinger

Brian Johansen

Snyd, sælger brugte koder!

Styrker

Hold dig langt væk fra Livekort deres søsterfirmaer!
Jeg havde købt 2stk 20€ Steam gavekort til en af mine venners store dreng på 16 og da han skulle indløse sine koder viser det sig at de er brugt allerede. Jeg ringer straks til deres 24/7 service og forklarer min sag.
De vender tilbage med en standard mail om at de vil undersæge sagen med Steam service. De vender tilbage og fortæller at mine koder er blevet indløst 10 minutter efter købet og at det kun er mig der har haft adgang til dem. Jeg nægter selvfølgelig og beder om at få refunderet mine penge.
Det nægter de da jeg jo selv har indløst koderne ifølge dem.
Jeg spørger dem om at de ikke har oplevet det før, fordi jeg har set lignende tilfælde imellem tiden på Trustpilot. Det har de aldrig oplevet før mener de??
Jeg spærrer mit visakort og meddeler dem at de ikke har styr på deres sikkerhed og troværdighed. De mener at sagen er lukket fra deres side nu, og kommunikationen stoppede. Ved lidt research viser det sig at de har en yderst skummel firmastruktur med skuffefirmaer og firmaadresser i skattely lande som Seyschellerne og Curacao.

Forbedringer eller forslag

Drop jeres alt for høje Visakort gebyr på over 15kr. Er det i det hele taget lovligt.

Anonym

Super nemt at købe gavekort.

Max

Hurtig levering af kode, kun et par minutters ventetid.

Styrker

Fik hvad jeg betalte for.

Forbedringer eller forslag

Kode bør fremvises med det samme efter køb, man bør ikke vente i 2-5 minutter.

Thomas Landberg

Scam

None

Forbedringer eller forslag

Purchased a code for Windows 10. It wasn't working and I asked for my money back, but it was not possible.

Anonym

Har modtaget 2 google play card der ikke virker!!!!

Anonym

Underlig feedback om check af betaling og irritation over betalingsgebyr.

Forbedringer eller forslag

Hvad er formålet med at tjekke betalingen ved betaling med Visa, dette sker ikke når jeg handler hos andre webshops ?
13 kr i betalingsgebyr er for meget!
Hvorfor er der udløbsdato på steam gavekort ?

Kasper

Super godt site, og det virker bare :-)