Anmeldelser

380 bedømmelser
Skriv en anmeldelse

95% af kunderne anbefaler denne virksomhed.

Ordreafgivelse
Kundevenlighed
Information på hjemmesiden
Leveringstid

380 Anmeldelser

Camilla

Tilfreds, håber på større udvalg i fremtiden

Francis Nørgaard Jensen

Jeg har ikke modtaget min pakke endnu, og info fra DPD virker rodet. Jeg er usikker på, om jeg kan hente pakken eller...?! Jeg har ikke modtaget andet end den første bekræftigelse med link til DPD’s... Jeg har ikke modtaget min pakke endnu, og info fra DPD virker rodet. Jeg er usikker på, om jeg kan hente pakken eller...?! Jeg har ikke modtaget andet end den første bekræftigelse med link til DPD’s tracking.

Jan

Super langsomme. Det er 8 dage siden jeg bestilte og pakken er ikke kommet endnu.
Man skal vælge fragt som konsekvent koster 65,-kr men man har intet valg. Jo det ene valg.

Svar Cykelwebshop.dk:

Tak for din anmeldelse.
Tak for din anmeldelse.
Ja vi har valgt at have en fast fragt på 65 kr. (dog gratis hvis man køber for over 750 kr.) da det en en fast udgift vi har. Vores lager ligger i Holland så er prisen lidt højere end fx. Dao, men vi synes at det er mere fair og gennemsigtigt at vise fragtprisen i stedet for blot at ligge den inkl. prisen på vores vare. Vi har super skarpe priser, og vi skal jo også tjene penge for at kunne eksistere.
Mvh. Louise - Cykelwebshop.dk

Julie

Meget dårlig. Bestilte en vare, der skulle være på lager, fik mail om, den var afsendt, fik så mail om, den først kommer på lager den 15. juni. Afbestilte for så at konstatere, at pengene allerede... Meget dårlig. Bestilte en vare, der skulle være på lager, fik mail om, den var afsendt, fik så mail om, den først kommer på lager den 15. juni. Afbestilte for så at konstatere, at pengene allerede var truffet!

Maja M

Nemt at bestille og hurtigt leveret

Carsten

God service og bedste priser

Martin

Gode service og hurtig levering.